20100614

Äntligen Måndag!

God morgon härliga Måndag!
Jag älskar Måndagar.....igen!
Kom ju fram till att måndagar är de bästa, trots alla motgångar som valde att inträffa på måndagar.
Den här måndagen har jag sett fram emot lite extra.
Idag är det doktor dag. Mitt sinne har längtat och jag hoppas att det blir ett braigt besök =)
Vännen A ska passa mina barn under tiden, så det blir ju även lite social kontakt för oss alla idag.
För något öppna blir det inte. Det blir tok för stessigt att hinna allt......även om det idag är sista dagen som vi kan vara på öppna.

Sen är det nämligen bara avslutningen kvar & den infaller på torsdag. Samma dag som det är avslutning på dagis........men man kan ju inte vara på 2 ställen samtidigt, så vi har ju så klart valt dagis på torsdag.


Sen är det ett långt sommarlov som stundar för Philip, innan skolan börjar till hösten.
Både spännande och skrämmande är det allt, men som med allting annat så kommer det säkert gå toppen bra.
Men nu är det dags att starta upp huset.
Det stundar skola för skolbarn och det stundar frukostar till oss som inte ska iväg riktigt ännu.

Önskar er alla en skön Måndag!

4 kommentarer:

  1. Ja lycka till!
    Må frukosten smaka!

    SvaraRadera
  2. *kram* Jag hoppas ALLT gått bra idag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas Du mår bättre och att Ni får en härligt skön tisdag.
    Men en fundering, hur fungerar det med sjukskrivning av en mamma (?) är pappan då hemma och tar hand om de hemmavarande barnen medan mamman vilar?
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails