20100606

Håll i hatten!

God kväll Söndag!
Janeth har låtit blogglandet vara helt och hållet idag.
I stället så har jag ägnat mig åt att lapa sol, läsa nyvald bok och att bara njuta utav söndagen =)

Besök fick vi också, utav vännen Annelie och HELA hennes familj(sambo+4 barn).
Dom var nämligen ute och provkörde hemlånade sprillans nya bilen med 7 säten.
Det är nämligen så att dom ska köpa nytt, eftersom dom inte får plats i sin vanliga bil.
Och tänk vilket lyx att få låna hem en bil en hel helg & helt gratis till på köpet......för att se om man gillade den =)
Då kan man ju fundera väldigt länge, känna och klämma.....

Jag kan ju informera om att nya bilen luktade sååå gott och OJ vilka finesser det finns i dom där nya "leksakerna".
Självklart så hade det ju varit toppen med en sprillans ny bil, men huuuu vilka pengar =(
Men spännande ska det bli att se vad dom bestämmer sig för.

Nu är det ju snart kvälls dags, soffläge skall intas innan......och förhoppningsvis så kanske jag lyckas med att se en hel film idag....det hade ju varit kul....tror även att sambon instämmer i detta ;)

I morgon stundar en NY vecka och Janeth har sjukt många måsten just denna veckan.....det blir till att hålla hårt i peruken och hoppas på att jag landar mjukt på fötterna när allt är över!

God kväll på er vänner!

4 kommentarer:

  1. Skönt det lät:) Här ska också kollas på bil..fast en bättre begagnad:) Ja den här veckan händer det mycket...Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Skickar över lite energi!
    Kram Kick

    SvaraRadera
  3. Kall och trist måndag med fortsatt sjuklig J :(
    Elin provad vara ute men kom in eftersom myggen anföll henne.

    Jag hoppas & tror Du/Ni får en bättre måndag, om inte så lär det väl vara rätt myggfritt ;-)

    Tack för Dina grattis :)

    Nej, jag tror inte jag läst den bok Du nu läser.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails