20100613

Här är jag =)

Tillbax(lite utanför) banan =)
Men jag är i allefall här.
Och jag tackar för snälla, omtänksamma kommentarer & sms.
Det värmer en väldigt trött & sliten Janeth ;)
Det har som ni kanske förstår, varit väldigt mycket ett tag.
Ett långt tag faktiskt. och jag försöker hinna med att tänka 1000 tankar.....på samma gång som livet ska rulla på. På samma gång som allt ska fungera och bli som det var tänkt.

Bloggen är bra att fly till, när det finns energi till det.
Men jag har under helgen försökt att koppla bort allt som kan stressa & bara fokuserat på att ta det lugnt.

I morgon är det måndag och då ska Janeth iväg på doktor besök.
Lite skrämmande, men på samma gång väldigt rogivande att veta att jag ska dit.

Så jag håller tummarna lite extra hårt för att det ska bli ett bra besök i morgon och att jag snart är tillbax till 100% igen =)

KRAM på er allihopa och jag önskar er ett bra avslut på helgen =)

5 kommentarer:

  1. *kram, tänker på Dig* Jag hoppas Du får ett bra läkarbesök, att Du får den hjälp Du behöver *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Klart det kommer gå bra!! Men ska tänka på Dig i alla fall ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt att se att du mår rätt bra trots allt. Tänker på dig och vad nu rädd om dig.
    *kram*
    Alltid lika roligt att följa ditt liv ;-)

    SvaraRadera
  4. Skönt med ett livstecken :)
    Ska tänka på dig i mon!
    Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails