20100604

Sommaren är här!!

Men vilken härlig dag det blev idag.
Vi har bjudits på massor av sol, massvis med värme och självklart massor av pollen.
Gult är det överallt....torka torka får man göra så fort man ska sätta ner rumpen för lite vila.
Men jag ska inte klaga....utan nu ska vi njuta =)

Och det har vi gjort. Vi har knappt hunnit vara inne idag.....bara snabb rundor för att stoppa någonting i magen.
Så när kvällen nu kom, ja då somnade barnen mer eller mindre på stående fot ;)
Så det blidde inte ens något fredagsmys idag =(
Men det gör inget, för dom har haft en toppen dag och i morgon är det ju lördag. Så vi kör på lördagsmys denna veckan i stället!

Strax är det dags för mig att hämta hem sambon ifrån skogen. Han jobbar nämligen kväll för att slippa kokas i en maskin på dagen.
Sen blir det glass provning på soffan till någon braig film.....om jag lyckas hitta någon så att säga.

Trevlig fredags kväll önskar jag er alla!

5 kommentarer:

  1. Ja, här dröms det för fullt om hus... börjar väl så smått inse att 3 timmar pendlande per dag inte riktigt fungerar med vardagslivet. Ha en härlig helg! kramar

    SvaraRadera
  2. Äntligen är den ju här, sommaren. Pollensäsongen kan man ju vara utan:/
    Fredagsmys är överskattat men lördagsmys desto bättre:) Oftast är man piggare då så att hela dagen blir en mysdag:) Ha det bra & en film- recention väntar jag på, fniss. Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Lördagsmys är minst lika bra! Då är man oftast inte lika trött som på fredagen, av nån anledning =)

    SvaraRadera
  4. Men visst är det så, jag är ju expert på att somna på soffan vareviga fredag....film vad det är det??

    SvaraRadera
  5. Då vill jag tipsa om Citronlakrids från Sia glass - toppengod! Tiramiso är också smaskens.

    Anne Kullerbyttan barnkläder

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails