20100617

Avslutnings dag!

Så där ja, då var dagens avslutning avslutad =)
Idag var det ju dags för Philip att få "gå på" sommarlov!
Så idag har det varit svårt att ta det lugnt......men tänkte faktiskt ta mig en liten lugn stund nu när Simon sover middag.

För på eftermiddagen så är det telefon tid med Simons läkare, och då behövs det en pigg mamma =)
Så nu blir det sol stol för Janeth.....men jag tänkte bjuda på ett par härliga avslutnings bilder innan jag loggar av igen......

Först blev det till att hala flaggan i topp....ett måste när det vankas avslutning =)


Sen blev det ballong & paket ut delning till alla 5 åringarna, som slutar på dagis nu och som börjar i skolan till hösten.


Jordgubbs tårtan var ju helt klart värd att stå i kö för...mumsigt mumsigt =)


Och det hela avslutades med lite skön sång och lek......ett bättre avslut på terminen kunde ju det knappast ha blivit =)

2 kommentarer:

  1. vad ljuvligt det ser ut!!! Riktigt strålande vackert väder, svensk sommar när den är som allra bäst och jordgubbstårta...

    Ha nu en härlig torsdag och njut av det vackra vädret och att sommarlovet har börjat - bara en sådan sak gör ju att man får massor med ny energi!

    Kraaaaaaaaam

    Angelica

    SvaraRadera
  2. Härliga sommarbilder.

    Jag hoppas Du har fått lite lugn & ro, hunnit ladda batterierna och fyllt på med ny energi.

    Elin går på "sommarlov" 24/6, jag har mitt sista måste (vad jag vet nu) inbokat den veckan.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails