20100621

Måndags morgon.....

God morgon Måndag!
Första sommarlovsveckan är startad!
Men vi kommer inte att ta för oss så vidare värst mycket grejjer idag.
Tänkte försöka mig på att fynda i blocket.se`s tecken. En bänkskiva och 2 underskåp är vad som står på fynd listan.....om jag har tur så att säga.
Sen har jag ett stoooort behov utav en shopping runda till IKEA.
Ett stort behov utav stooor köks matta är ett faktum och jag har en känsla av att jag har skymtat en sådan som jag vill ha.......just på IKEA.
Frågan är bara om mitt sinne orkar åka iväg med barnen på egen hand, eller om vi ska ta det lilla lugna och vänta in pappa/sambo?

Det får dagen utvisa......för nu är det dags för frulle!!

4 kommentarer:

  1. Du behöver inte oroa Dig, men tack för omtanken :) Jag äter, men dock ej pizza, då fick jag bara titta på. Jag äter bl a ägg, ost, skinka, korv, kött/köttfärs, frukt/grönsaker typ allt som inte innehåller kolhydrater/äter inte potatis, pasta, ris, mjölmat.
    Jag önskar Dig Lycka Till på Blocket och hoppas Du finner vad Du söker.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Jasså du. Nu har du iofs lite större barn, men jag har nyss kommit på att en matta i köket är något av det dummaste man kan ha, haha! Men hoppas du får tag på det du söker idag! Var ska du ha underskåpet och bänkskivan? Eller har ni redan hunnit börja på att ändra om där hemma?

    SvaraRadera
  3. Har det blivit något IKEAbesök under dagen?
    En matta under matbordet finns oxå på min önskelista, men J har samma upfattning som Caroline1985, en matta under bordet och Elin som spiller, ingen bra idee säger han... *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails