20100609

Mitt i veckan.

Så där ja, då var vi mitt i veckan IGEN!
Snabbt som tusan gick det med =)
Ingen solskensdag är det dock, tråkigt och trist....men inget att göra.
Men att gå ut, det undviker vi på en stund, det är ju nämligen blött i hela gräsmattan + att det är vatten pölar överallt!

Gårdagen med dess besök och samtal gick gallant!
Janeth ska i augusti studera färdigt de sista 100 poänge,n som behövs för att få rätt behörighet inom mitt yrkesval =).....om jag har tur så att säga.
För har jag otur så kanske det återigen kommer någon ny söt lite regel som kastar om alltihopa för mig igen & som gör att jag måste läsa minst 100 poäng till =(

Emmas utvecklingssamtal gick som förväntat; snabbt & smidigt!
Hon är ju kanon duktig, sköter allt toppen bra i skolan och det finns aldrig nått annat att anmärka på.
Men trötta småsyskon tyckte att det var såååå tråkigt att sitta i klassrummet och vänta. Så dom passade på att springa marathon i korridorerna.....sisådär 411 gången fram och tillbax.....undrar vad Emmas fröken tyckte?!

Idag är det inga möten eller samtal inbokade Ifs så hoppas jag att det ringer en kvinna ifrån barnomsorgen idag, men jag ska nog inte hoppas allt för mycket på det......det mest troliga är nog att jag får ringa och tjata i morgon igen....tröttsamt? Ja visst!

Men nu är det bädda sängar dags.......en stunds baka dags och sen avslutar jag nog det hela med en stor kopp kaffe dags ;)

Trevlig Onsdag önskar jag er allihopa!

4 kommentarer:

  1. Skönt när skolan går bra för barnen:) Å, hennes fröken uppskattar nog att de sprang i korridoren istället för inne i klassrummet. Hihi. *Ler* Hoppas för din skull att reglerna om antal poäng du behöver inte ändras. Vore skönt för dig om det blev klart, antar jag:)
    Ha en härlig dag idag så hörs vi. Snart får vi sommarlov! Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Skönt allt under gårdagen gick bra och att Du fick positiva besked både på arbetsförmedling och under utvecklingssamtalet.
    Är planen den att Izabell & Simon ska börja dagis till hösten?
    Ha en bra onsdag *kram* Åsa

    Själv tänker jag sova nu.

    SvaraRadera
  3. Äh! Om fröken hade nåt emot 411 maratonrundor istället för att sitta stilla så har hon nog inga barn själv..

    Här ska också passas på att baka idag, för även här är vädret trist. Vad tyckte ni om filmen igår?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails