20100618

Avslutningarna fortsätter

Äntligen fredag & Äntligen sommarlov för alla barnen.
Det stundar avslutning för Emma & Alexander om en liten stund.
Emma är arg och sur, för att hennes mamma inte kör ut henne till skolan.
Hon vill inte åka buss idag. Men elaka mamman tycker att hennes minsta lille bror kan få sova en stund till, så hon kan inte åka iväg just nu.
Men så är det väl ibland, man kan inte göra alla glada.
Och för det andra så har hon säkert glömt det när hon får springa ut ifrån kyrkan lite senare =)

Nu är det bara att hålla tummarna för att vädret håller sig någorlunda på den braiga sidan. Risken för regn hänger nämligen precis ovanför våra huvuden =(

Men nu är det dags att sätta igång med att göra oss färdiga.
Trevlig Fredag på er allihopa!

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen Ni slipper det väder som vi har nu, här regnar det, mycket.
    Min/vår enda rabatt (efter grävningen i höstas försvann både gräsmatta & rabatter) är precis nedanför trädäcket och allt ogräs störde så jag är glad att jag fick hjälp.
    Nu lägger sig mina föräldrar i allt vad det än är, de vill helst bestämma och ordna allt för mig.
    Det är däremot väldigt jobbigt, att bli behandlad som om jag vore ett barn.
    Ha nu en toppenbäst avslutningsfredag *kram* Åsa


    Om Du brukar använda hoodie rekomenderar jag verkligen den svara jag köpt från Mandeldesign, mjuk, skön och lite stor i storl, jag tog m/l (vanligtvis kör jag på m) för att vara säker på att mina bröst skulle få plats... men jag hade klarat mig med s/m, men jag behåller min :) orkar inte byta.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får uppehåll och en trevlig dag =D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails