20100602

Sista besöket.

God morgon!
Här är det sol....äntligen!!!
Hoppas nu bara att den är här för att stanna =)
Vi behöver sol nu, jag behöver massor av sol. Min kropp kräver sol för att må bra.....undrar om det betyder att jag kanske skulle bo utomlands på vinterhalvåret?!
Det hade ju varit väldigt najsigt......men så fungerar det ju inte riktigt......och därför vill jag åtminstonde kunna njuta av sol och värme nu när det är sommar =)

Det blev utflykt för sonen igår!
Han var så glad så, och hade bråttom att få lämna huset när vi fick klartecken ifrån dagis.
Så med ryggan full med mat och regn kläder så begav vi oss av till dagis & bussen.
Och senare på eftermiddagen så var det dags att hämta hem honom igen. Och himlans så roligt han hade haft det. Hälsat på djur, åkt häst/vagn, lekt i alla tunnlar och helt enkelt haft en toppen dag!

Men idag råder det helt andra planer för sonen. Det är nämligen dags för hans sista besök på BVC.
Det sista besöket innan han "går" över till skolhälsovården i stället......stor kille snart alltså :)
Så idag stundar det vaccination =(
Men det kommer säkert så smidigt och snabbt, för han vet att det går över lika fort som det kom :)

Men innan vi ska bege oss in till byn, så ska här ätas frukostar & mammans allergi hals, ja den ska få sig en omgång med rotborsten......nu är det nämligen illa, det kliar&kliar! Ungefär hela tiden.....och hur kliar man i en hals?!

Trevlig Onsdag på er allihopa!!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att utflykten blev av!!
    Visst är det underbart att solen skiner även om det ofta innebär mer pollen;/
    Hur man kliar en hals, hmmm flaskborste?
    Näe, det är väl tyvärr endast medicin som kan stilla den värsta klådan?

    Hoppas er dag blir ren njutning av solskenet=D Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Med en önskan om att Du/Ni får en bra onsdag och att Du har mindre kli i halsen nu tittar jag in som hastigast.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå solberoende. Idag fick jag ÄNTLIGEN en liiiten stunds sol på min näsa.
    Ha det bra,
    kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails