20100610

En ovanligt vanlig dag

Jag måste ju så klart och som vanligt säga god morgon, även om jag vill forma orden till något annat idag =(
Idag är en sån dag, när jag egentligen vill dra det där täcket över huvudet och lämna över tyglarna till någon annan.
En surogat mamma/mormor/pappa/sambo/syster.......vad som hellst!
Men så är det väl, att vara mamma/sambo/syster/vän & allt annat som man är?!
Livet är väl så, alla dagar är inte lika roliga som andra =(

Men jag ska inte gå händelserna i förväg.......dagen har ju precis börjat och allt kan ju hända =)
Men lite SOL hade nog gjort susen, så skicka hit lite tack.....ni som har för mycket ;)

Idag stundar det öppna för alla barnen som inte ska till skolan.
Inget dagis, vi dissar nämligen det idag & troligen i morgon. För vägen upp till dagis är under renovering & vägen är delvis avstäng. Vilket gör att man donderas ut i skogen vad jag har förstått. På småvägar långt ut ibland träden.......,jag är inte det minsta sugen på att slingra runt med stora bussen ut i buchen.

Men öppna blir bra, en stunds lek för barnen, en stunds umgänge för mamman och sen till bageriet & köpa fika. Då blir barnen glada =)

Trevlig torsdag önskar jag er allihopa!

11 kommentarer:

  1. Jag är verkligen inte heller på topp idag, men Anne är ledig och Senada är sjuk så det är bara att bita ihop :/ Som tur kan Gun-Britt hoppa in och hjälpa mig, pust vilken tur!
    Ha en så bra torsdag du kan!
    Kram!
    Kick

    SvaraRadera
  2. Låter väl skönt att skippa det idag, när det känns lite motigt ändå? Hoppas det känns bättre lite senare inför morgondagen.. Men vi kan höras ikväll. Hoppas ni får en trevlig stund på Öppna. Kram!

    PS! Tyvärr har vi inte för mycket sol här heller, att skicka =(

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas Din/Er dag blivit bättre än inledningen ;-)
    Vi har sol och faktiskt riktigt varmt *sköönt*

    Jag hade själv häst under min uppväxt, morfar är oxå hästintresserad. Elin har hittills ridit tre gånger under sitt liv så vi får väl se vart det bär hän.

    En skön fortsättning på torsdagen önskar jag Dig/Er.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Solen saknas här med:) Men gläjden över sommarlovet överskuggar vädret i dag:) Vi har blivit med bil med...Kram

    SvaraRadera
  5. Tittar in, Janeth har inget bloggat dagen i dag *förvånad* tro vad hon har för skoj för sig... ett liv utanför nätet... eller??

    Lämnar en *kram* och återvänder till min egen blogg :)

    Ha en underbart skön fredag med mycket myyyys.

    Åsa.

    SvaraRadera
  6. Energi-stopp låter inte alls bra :( Jag hoppas flödet återkommer och energin ökar i takt med sommarens framgång.
    Jag önskar Dig/Er en skön lördag.
    Allt gott till Dig.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej, goingen!! Tänkte muntra upp dig med en lite rolig award (som inte kräver så mkt energi). Kolla in så får du se:) Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Hallååå, var är du vännen???
    Kram! Kick

    SvaraRadera
  9. Blir orolig när Du inte bloggar/hör av Dig, Jag hoppas allt är okey. *kram* Åsa

    SvaraRadera
  10. TACK, tack tack alla söta =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails