20101006

Härliga onda hösten!

Host, host....eller god förmiddag, god förmiddag!
Här sitter en som är såååå trött på att hela tiden få nya förkylningar indragandes i huset!
Jag vill inte, men det spelar ju mindre roll.....jag får sitta här med ont i halsen, nacken, huvudet och i alla leder i allefall.....hösten är inte min tid på året, så är det bara!
Barnen är också på god väg att stämma in i min klagosång.......Simon sover redan för fulla muggar, efter en lång natt med störande snor i näsan.
Izabell har insett att hon måste sitta alldeles stilla, precis hela tiden,
för annars början hon också att nysa ;)


Så tur är det, att jag har ett par vinster att glädja mig åt...att trösta mig med ;)
Har ni möjligen råkat se ICA`s reklam om att du får lotter för varje köpt ica vara hos ICA?



Jag har sett den och eftersom jag är ett ICA fan + att jag har nöjet att använda mig utav ICA banken.....så har jag lyckats få ihop inte mindre än 202 stycken lotter.
Så igår hände det!......GRATTIS du har VUNNIT!! Säger söta kassörskan till mig =))
JIPPI skrek mitt sinne....som verkligen hade sett fram emot en sprillans bil eller nått annat super glassigt!
Ja, du har vunnit......(här tog kassörskan satts för att fortsätta).....en valfri drickyoghurt ifrån ICA`s eget sortiment.........jag vet inte riktigt om det var kassörskan eller jag som blev gladast?!

Otacksamma Janeth, var i allefall på väg att ge bort vinsten till en annan kund, som avundssjukt undrade varför han inte vann??

Men jag var ju glad ändå....en vinst är ju alltid en vinst....eller hur?!

Men desto gladare är jag över en annan vinst, som jag hade turen att vinna hos Carolina häromdagen =)

En sprillans ny ryggsäck......och jag valde en Milla "rygga". Izabell kommer att bli helt salig över denna fina skapelse.
Men jag funderar starkt på att låta den hamna i ett av årets julklappar.....för jag har nämligen en känsla av att hon har ett par syskon som kommer bli lite avis om hon skulle få den nu.
Men hur som helst, så är det ju toppen skoj att vinna någonting......smått eller stort spelar egentligen ingen roll =)
















3 kommentarer:

  1. Ååå en drickyoghurt!! xD Men ryggan var ju inte fel. Grattis! Som sagt, det lönar sig att tävla för dig ju =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Dina vinster, även om jag som Du inte skulle bli alltför lycklig av att få drickyoghurt...
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsterna! Drickyoghurten gav mig enn gott skratt! *s*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails