20101012

"Min" vinst!

I går kom paketet, med min vinst ifrån Alvaboden!
Och himlans så nöjd jag blev =)
Vinsten är ju rättare sagt till Izabell, men det vet hon ju inte ännu....det får nämligen bli en julklapp!
Men jag kan verkligen rekommendera denna super fina "Milla" ryggsäcken väldigt varmt.
Den har nämligen många super braiga fack, stora som små och inne i det största facket så finns det en liten ficka, med dragkedje stängning.
Ryggsäcken har glada färger och regelbara axelband......den har allting som ett dagis/skolbarn behöver!

Stort TACK säger jag till Alvaboden som skickade hem denna toppen fina ryggsäcken!

Det här med det där lilla facket inuti det stora, ja det är någonting som saknas på Philips ryggsäck.......han hade behövt det nu när han har busskortet med sig i skolan.
Undrar bestämt om han kanske också ska få en ny ryggsäck i julklapp?!

4 kommentarer:

  1. Skrev nyss en lång kommentar som bara försvann in i blogghimmlen eller vart de nu tar vägen.
    Finfin ryggsäck, Izabell kommer att bli glad.
    Ha en braig fortsättning på tisdagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina vinsten. Det blir ju en toppenbra julklapp.
    Blev det någon jaktlycka?
    Milla

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du fått hem den fina ryggsäcken! :-) kram

    SvaraRadera
  4. Men visst var den toppen snygg =)
    Och nej Milla, ingen jakt lycka ännu, men "pojkarna" har inte gett upp hoppet ännu....

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails