20101011

Måndag hela dagen!

God Morgon Måndag!

Minus grader utomhus när jag slog upp dom blå idag.....
..brrrr så kallt det måste vara att sitta ute i ett älg pass?!
Sänder i allefall en liten lycka till hälsning till älskade sambon =)
Sambon som för övrigt invigdes i Indiana Jones världen igår kväll!
Kanal 5 bjuder ju för tillfället till 80-tals fest, genom att visa alla godingar 4 söndagar i rad.

Jag älskar ju Indiana Jones och hur just dessa filmer har kunnat ungå min sambo......
.......ja det är för mig en gåta.
Kanske, men bara kanske kan det bero på att han har varit/är/och förblir en skogsmulle, långt ut i fingerspettsarna ;)
Vi som är hemma och inte ligger ute på jakt i skogen....ja vi har startat den här måndagen genom att fortsätta att vara snoriga & hostiga.
Philip är hemma ifrån skolan och troligen blir det inget dagis för Izabell denna veckan =(
Tråkigt och inte alls peppande.
Men nått som verkligen är peppande, är alla toppen ideèr som hela tiden rasslar fram i mitt blonda huvud!

Jag har fullt med sprudlande förslag på lager, för HUR det nya rummet ska ta form och HUR allting runtom ska formas för att skapa ett lugn i mitt nuvarande kaos aktiga hem =)
Så den här måndagen kommer ideèr, snorpapper och jakt att få hägra!
Trevlig Måndag på er allihopa!

4 kommentarer:

  1. Haha! Visst, jag är inte heller nåt stort fan av Indiana Jones.. Men att filmerna helt har kunnat undgå någon fattar inte jag heller ;)

    Man kan tycka att det låter trist att ligga ute i skogen nu, men det är ju faktiskt ingen som tvingar honom =D Håller tummarna för att han får nåt! Säkert min pappa med, som ser fam emot en utlovad älg-middag!

    SvaraRadera
  2. Haha, du Carro....din pappa kan få komma på älg middag precis när han vill =) Ola ville ju tillochmed skicka med älg kött med din pappa sist han var nere hos er....men jag förklarade att det skulle nog inte bli så bra i en bil i ca 70 mil!

    SvaraRadera
  3. Kul med alla ideér men de där snorpapprena kan ni få behålla, skratt.
    Anar att det , även om det är kallt, är ganska härligt att sitta på pass en så´n här dag. Vädret är verkligen toppen.
    Ha det gott & hoppas Indiana Jones fastnar på pappa me´!I love dom filmerna. Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Indiana Jones hör inte till min favorit är inte helt säker på att jag sett fler än de två första filmerna.
    Minusgrader även här och rätt blåsigt, riktigt kall dag med andra ord.
    Fick ett surt mail från en Tradera-köpare och jag orkar inte tjafsa, betalar hellre tillbaka pengarna än får negativt omdömme... vilket jag kanske får ändå?
    Trist med förkylning, att vara sjuk är jobbigt för bade små och stora barn och ja även för deras föräldrar.
    Ha en bra fortsättning på måndagen och jag hoppas Ni strax blir friska och orkar tillbaka till skola/dagis.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails