20101021

Vi ser det snöar!

God morgon världen!
Idag är det snö ute!
Härlig vit snö och minus grader på termometern =)
Norrlänningen i Janeth njuter och jublar......men lite tyst.

För om man bor man i Småland,
tillsammans med en inbiten småländs skogshuggare.
Ja då får man gilla snön lite tyst.
Ni förstår, att han är lite mindre glad över detta härliga vinter väder.
Och självklart, med snön så kommer ju även julkänslorna poppandes!
Undrar bestämt om det är dags att börja med årets julpyssel, som kom med posten häromdagen.....

Hemklickat ifrån Panduro och förmodligen blir det lika uppskattat som alltid,

att julpyssla här hemma.

Barnen älskar det och jag, ja självklart så älskar jag det också =)

Någonting annat som vi älskar är ju att ha tjej shopping dagar.....vilket vi ju hade igår!

Men det får bli en senare historia, för nu är det dags för frukostar!

Trevlig Torsdag på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Fy på er som har snö ;( Buhu, nu blir jag avis, skratt!!
    Jag som just skrev om längtan efter vinterns vita guld =D Visst blir man pysselsugen...snart kommer december och man kan börja förbereda sig =D
    Njut lite åt mig med & du, Janeth, Vi kan jubla i smyg tillsammans. jippee!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails