20101007

Snart kalasdax

Jodå, det blidde precis som jag befarade.
Idag är det 4 stycken av oss som ligger hemma i soffan och mår allmänt super dåligt =(
Hostningar och snorningar om vartannat!
Skönt är det då, att det nu äntligen har börjat att regna.......så behöver jag inte känna någon ångest över att det inte blir någon ute runda på förmiddagen i allefall ;)

I stället så kan jag sitta här i godan ro och göra mest ingenting =)
Eller rättare sagt, så gör jag en hel del!
Det ska ju laddas inför stundande 6 års kalas och det är ju faktiskt hög tid att börja ladda inför en stundande jul som kommer snabbare än snabbast!

Ifs så är ju redan 6 års kalaset redan planerat =)
Alla paketen är klara....sedan väldigt länge.
MEN sonen som ska bli 6 år, har helt plötsligt blivit frälst i Toy Story 3 saker!
Han vill ha ALLT som går att köpa.....
Och vi som inte har köpt en enda Toy Story sak =O

Men vilken tur hade då inte jag, som utan att jag visste att jag medverkade....drog hem priset i en facebook tävling!
Häromdagen så hämtade jag ut det spännande paketet.....och kan ni tänka er vilket passande paket det var?!Ett paket fyllt till bredden med super fina kalassaker!
I paketet fanns det;

Tallrikar, muggar med lock & sugrör.

Duk, inbjudningskort, servetter & sugrör!

Och alltihopa med Toy Story 3 motiv =)

Stort tack säger jag till kalaslagret.se som skickade detta super fina paket, som helt klart kommer rädda vår blivande 6 årings kalas =)

Kalaslagret.se har massor av super smidiga lösningar för varje barns dröm kalas......varje förälders dröm kalas skulle jag nog oxå vilja säga......för himlans vilken enkel & smidig lösning! Att bara med ett klick kunna skapa ett helt otroligt och spännande kalas =)

4 kommentarer:

  1. Men det var ju f*n vad du vinner hela tiden =D Att du inte ställer upp i "större" tävlingar och kammar hem nåt riktigt svindyrt ;) Men bra där på lite födelsedagstips. Toy story var det då alltså!

    Krya på er snabbt!!!

    SvaraRadera
  2. Hehe, men det är ju just det! I de större sammanhangen så vinner jag ju ALDRIG.
    Jag är alltså förpassad till de mindre vinsterna, men å andra sidan så är jag ju nöjd över de oxå =)

    SvaraRadera
  3. Usch fy och blä för förkylningar och sjukdom, helt klart en av avigsidorna med dagis, skola och övrigt socialt umgänge ;-)
    Kul att Du vann en sån kalasbra tävling och så passande att Du fick vinsten nu, innan 6års kalaset.
    Du Janeth, jag vet faktiskt inte alls hur jag ska göra med ev förlängning av dagistid, jag vill ju ha Elin hemma, det hade varit ett mycket lättare beslut att bestämma att hon skulle vara på dagis färre timmar.
    Ha en bra torsdag trots hosta och snuva *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart paket från Kalaslagret - hoppas kalaset blir riktigt lyckat! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails