20101014

Lill knodd nummer sex!

Hej och god morgon(förmiddag)!
Det blidde inget mera bloggande igår kväll.
Janeth var helt total slut!
Likaså var resterande av huset, som släktes ner redan klockan 22.00
Och Janeth som hade behövt att plugga så himlans mycket!
Hon har ju legat på latsidan ett tag den här pluggisen =(
Får nog ta en hel helg och bara lägga all energi på att ta mig igenom de här sista veckorna.
Sen tänker jag ALDRIG i hela mitt liv plugga mera.....iallefall inte under de närmaste åren.

Men det kommer jag ju å andra sidan inte att behöva.....för jag ska ju vara hemma i ett par år till i allefall =)
För den 9:e Mars 2011 så är det dags för lillknodden att titta ut!

Vi kom ju iväg på ultraljudet igår(jaja, ingen stor hemlis, men himlans så nervös jag var)
Och jag slapp åka själv. Svärmor tog själv beslutet att ha barnen hos sig, trots snor och hostningar om vartannat =)


Och visst var det skönt att ha honom med sig........inte bara för att det hade känts konstigt utan honom, utan för att han hade ju missat det där mysiga....att få se sin lillknodd där inne =)


Sen när Janeth bestämde sig för för att stuka foten, ja då var det ju guld värt att ha sambon vid sin sida =P
Så nu haltas det, ont gör det, svullet är det.....men vanligt är det när Janeth är gravid.....så det är bara att bita ihop!
Så idag tänker jag inte göra allt för många knop!
Sambon är hemma hela dagen.
Älgjakten går lite på halvfart i dåligt väder...., vilket det är idag.
Jag klagar ju inte, för då blir han ju hemma och jag kan vila =)
En toppen dag kommer detta alltså att bli, ur lathets syfte ;)
Trevlig Torsdag på er!

6 kommentarer:

  1. Så datumet blev flyttat.. Trist när det flyttas på "fel håll", men kanske skönt för Izabell att få ha sin födelsedag för sig själv ;)

    Och himla dumt att gå och stuka foten. Men ska det göras så ska det ju göras när sambon är hemma. Det kallar jag planering!

    SvaraRadera
  2. Ja men guuuud så rooooligt! Är du verkligen med barn sötis!!! Du är ju helt fantstiskt härlig - 6 små busbarn... Jag är så imponerad och glad för din och din familjs skull! G R A T T I S

    Åååååh, åh vad glad jag blir - jag tror jag gråter en skvätt också (kanske har jag kvar en del gravidhormoner, harkel)....

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam från Mallorcas lilla familj!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du får vila, det är du verkligen värd!
    Kram Kick

    SvaraRadera
  4. Men gulliga du. Jag visste inte:) Jag blir lite tårögd av glädje för er skull. Jag vet ju att du har längtat. Grattis & den lille/a ser så söt ut , ja även om det är en ultraljudsbild:)
    Massor av kramar och grattis. Milla

    SvaraRadera
  5. Än en gång GRATTIS. Jag är SÅ GLAD för Din/Er skull. Däremot rätt trist med en stukad fot, roligare borde Du få ha det. *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails