20110603

3 På en och samma gång.....

Det här med att ha en liten bebis....
mitt i sommarvärmen.....
ja det kan vara knepigt.
För tar man inte på för tjocka kläder,
så tar man på för tunna
och är det inte fel på kläderna.....
ja då är det för ljust ute....eller för skuggigt....eller för blåsigt =)

Och jag som är sol DYRKARE föredrar mitt i solen läge.
Vilket inte en liten bebis föredrar......

Jag trodde dock, att jag hittat den ultimata lösningen;
Att få det lilla barnet att sova inne
och sen snabbt bege sig ut för att lapa sol.....
Det fungerade ju toppen braigt.....i ca 5 minuter.
För då stod det snabbt fler barn på kö för lite mamma tid =P

MEN skam den som ger sig ;))
Mamman fick sin efterlängtade sol och barnen fick en välbehövlig tupplur...
Frågan är nu;
Kommer mamman att få någon mer sol på kinderna denna sommar?!
Fortsättning följer........

2 kommentarer:

  1. Sover de så där gott hela sommaren så blir det nog gott om sol på näsan din, hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååå Gud så söta små busungar... ja ja lilla vilda Mathilda är väl rätt lugn än ;-)
    Du kan lämna bebis hos mig :) jag sitter gärna lite i skuggan och snusr bebis :D
    Jag kan ta Izabell oxå, då roar hon Elin och jag får tid att göra typ ingenting, min älsklingssyssla :D
    Ha en bra måndag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails