20110621

I FULL gång

Jag har inte rymt.....inte har jag fått skrivkramp heller ;)
MEN jag har FULLT upp!!
Stoooora sommarprojektet är i full gång.....
Och då får Janeth finnas till hands lite överallt....men mest i köket,
för arbetande "pojkar" behöver EXTRA mycket mat.....och fika =)

Och då blir det inte många minutrar över, till att sitta och slappa på rumpan inte.

Som ni kanske anar, så är det stooora projektet;
En gillestuga....eller rättare sagt;
Ett HUS!
Närmare bestämt......Alexanders hus!
Han ska nämligen "flytta hemifrån"
Och jag kan informera oroliga OM, att det här är en stooor dröm ifrån hans sida.
Alltså ingenting påtvingat pga att vi lider utav platsbrits.

Han är såååå förväntansfull =)
Tapeter, golv och färger....är allt han tänker på just nu.
Skoj tycker ju jag,
som nu har ett nytt projekt att få pyssla med när alla väggar är på plats.

Men nu, är det HÖG tid för sängen!
God natt & sov gott =)

3 kommentarer:

  1. Skojsigt.
    Bra med ett projekt för sambo/pappa så han slipper bli så rastlös under semester.
    Kul med bilder :)
    Ha en bra onsdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack Janeth för att Du finns I love you <3 *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails