20110627

Frälst!

Jag är frälst!
Och skulle lätt kunna säga; ATT jag kommer att TVÄTTA hela sommaren....LÄTT!!
MEN med en stoooor tvättmaskin, så behövs det INTE tvättas lika ofta =D
Himlans!!

Frontmatad tvättmaskin med hela 8 kg tvättkapacitet.
Centrifugering på 1400 varv/min.
Energi, tvätt och torkeffekt A.
Den stora frontluckan är placerad högt upp för bättre ergonomi.
Fördröjd start 3-6-9 timmar. Snabbprogram på 32 min




Varför gjorde vi inte det här för läääänge sedan kan man ju då fråga sig ;)
Jo......pga JANETH!
Hon är nämligen snål!
Jag har nämligen hela tiden argumenterat MOT sambon......
Jag ansåg att den lilla maskinen vi hade....skulle få arbeta tills den slängde in handduken....
Sambon, ja han ansåg att vi behövde MINST 2 tvättmaskiner & ville köpa mig en till.....
Men hur roligt är det att få en tvättmaskin i födelsedagspresent.....liksom?!

Så i lördags kväll, när den gamla maskinen fyllde tonåring.....
Ja, då hände DET....den slängde in handduken så att säga =(

PANIK på torpet!!
Så igår, var det bara till att koppla släpet.
Och packa in barn i bil & bege sig till närmaste elkedja.
NUMERA är vi alltså ägare utav....återigen 1 tvättmaskin!
MEN ägare utav 1 stooor tvättmaskin =)

Trevlig Måndag på er alla härliga!

5 kommentarer:

  1. Hallå i stugan...jag gissar att du nu har flyttat in i tvättstugan med endast få avbrott då du hänger ut tvätten, skratt!
    Sicken tur att "den gamle" gav upp så att du fick en ny - underlättar en del förstår jag =D
    Undrar om det är en mus som trixat med "den gamle" eller kan det vara Ola *blink*

    Hoppas solen skiner hos er och att ni får en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. NAAJS!!! Tänk att man kan bli så lycklig för något sånt ;)

    SvaraRadera
  3. Härligt. Grattis till ny stor tvättmaskin *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Jag förstår känslan helt :) minns när vi köpte våran 8 kg maskin. Det är ju den bästa present en flerbarnsmamm kan få ;)

    SvaraRadera
  5. så härligt med en stor tvättmaskin, vilken härlig uppfinning :)

    må så gott
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails