20110613

Till ända....

Måndagen är strax till ända.
En helt klart väldigt trevlig dag =)
Fika med goda vänner, är ju faktiskt toppen skoj.

I morgon blir det en tidig morgon.
Både Philip & Emma ska på klassresa!
Philip ska ha en stor matsäck med sig....massor av plättar med andra ord
.....som "någon" måste steka i morgon bitti ;)
Emma, ja hon får mat där hon & hennes klass kommer att vara.
Jag ska köra Emma & 4 av hennes klasskompisar i morgon bitti......ända in till Karlskrona.
Frågan är om Matilda gillar morgondagens upplägg??

Jag tror, att morgondagen kommer bli en spännande dag ;)

Men först....SOVA!
God natt & tack för idag.

Tillägg; Matlistan är nu uppdaterad & jag är nöjd =))

2 kommentarer:

  1. Uj, en fullspäckad morgondag. Helst med bra bilväder fast sedan med fint väder till de utflyktande barnen:))
    Kram o gonatt

    SvaraRadera
  2. Hahaha, gissar att du kanske har knäppt av datorn nu :)
    Det ska jag nog med...snart...jag ska bara...

    Tänk att de där byggena alltid ska bli så långdragna...Här fattas fortfarande foder kring de fönster vi bytte - 2005 eller var det 2002, gapskratt fast sant också. J"¤"&a sk"#¤"t.
    Nu är jag ful i mun så det är dags att skölja med såpa och krypa upp till sängen:))
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails