20110610

På bild i tidningen!

Äntligen Fredag!

Liiite snorigt är det fortfarande, alltså inte på 100 strecket än...men på GOD väg.
Fick dock, tråkigt nog ställa in dagens inplanerade sociala stund med en god vän =(
Men ombokning gick ju bra,
så nu är måndag redan uppbokad för fika och vuxen prat.
Självklart så blir det en hög med barn som ska leka också.
Men det behövs väl knappast skrivas ner, för dom "hänger" ju liksom alltid med ändå.

Men någonting som vi inte kunde låta bli idag, trots liiiite snor......
Ja det var ju fredags handlingen =)
Så JA, barnen var med på noterna....iallefall ända tills vi kom till affären.
Jag förstår inte!!
Anar att det kan vara trots på hög nivå för 3 åringen +
eventuell tristess för 10 veckors bebisen,
som gör att det alltid ska gråtas och bråkas när vi kommer innanför affärens dörrar.
MEN jag var liksom tvungen att handla JUST idag!
För idag var ju mina goingar med i tidningen!!
Och då åker man utan tvekan 1,6 mil extra & utsätter sig själv för härdsmälta......
bara för att få ett exemplar av en bild som vi ifs redan har =P

MEN det är ju faktiskt LITE extra när dom är med i tidningen.
Den bilden med texten vill man ju spara i lillans "första bok".
Och den här gången fick vi en väldigt stor plats....
dom tog upp halva sidan våra härliga barn.
Undrar om det hänger ihop med att dom börjar bli några stycken......
Hur som helst, nu är vi hemma igen.
Och nu blir det röj....ända fram tills det är dags att sätta sig bakom ratten och hämta hem dagisbarn igen.


Trevlig fredag på er allihopa =)

2 kommentarer:

  1. Jättefin bild!!
    trevlig fredag


    kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild <3

    Jag lever inte i samma kaos som mamman i boken jag läser men känner igen mig bitvis;-)

    Att leva ihop med en man med ett x har inte varit det allra roligaste under dessa år, även om vi nu, jag och hans x är relativt goda vänner;-)

    Ha en superduper braig fortsättning på fredagen *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails