20110628

Gnäll tant!!

Att lida utav någon konstig otäck reumatisk värk i kroppens alla leder,
vid 32 års ålder & som 6 barnsmamma.....
Innebär att man måste vara eftertänksam....
INNAN man bestämmer sig för att utsätta kroppen för ondo!

Det gjorde INTE Janeth igår.
Utan hon lockades utav gräsklippning, tvättning och städning.
Huvudet försökte varna.....men det hjälpte föga!

Så idag vaknade Janeth upp som 70 åring.......
Träningsvärk *10.......
innebär att jag får tvinga fingarna....benen...ryggen.....
och armarna upp i rätta ställningar!
BOKSTAVLIGENTALAT, så gnisslar & knakar det när jag rör mig.....
OM jag ens rör mig.
Värktabletter till frukost var ett faktum.....
men det resulterar SNABBT i magont i stället.
Sablars magkatarr!!.....hoppas att jag inte döööör innan sambon kommer hem!!
Rotade snabbt fram en påse samarin & bad en stilla bön......någongång måste det ju hjälpa!Känner mig liiite som en gammal rostig Ford........
väldigt lååångt ifrån den Ferrari jag en gång var ;)

4 kommentarer:

  1. Tycker synd, synd, synd om Dig!!
    Vet ju precis hur det är och kan vara.
    Jag hoppas Du får må bättre i morgon.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Fy vad jobbigt med värk, särskilt om man vill så mycket hela tiden. Hoppas det blir bättre snart.

    Ja, tack tack vi fick en finfin dag vid havet. Det var bara tre av barnen som ville med så det var rena semestern :-)

    SvaraRadera
  3. Ett barn mindre och det hade kunnat vara mig du beskrev...

    Hoppas det lugnar ned sig snart!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det känns bättre idag! Ha en fin dag i solen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails