20110614

Shopping....

Jag kom upp i tid!
Jag stekte 511 plättar,
Jag packade både matsäck och bilen,
Jag fick iväg skolbarn med skolbussar,
Jag hann till Emmas skola på klockslaget.......

Så skulle JAG kunna fortsätta många rader NER....
Men jag väljer att sluta klappa mig själv på axeln ;))

Ni kanske anar att JAG har haft en toppen dag och TJA...
det mesta har faktiskt GÅTT super braigt =)

För efter att jag hade kört Emma & 4 av hennes skönsjungande klasskompisar,
till Boda Borg i Karlskrona.
Så passade jag på att shoppa lite inne i stan.
Avslutnings garderoberna behövde nämligen kompletteras!
Izabell fick sin dagis avslutnings klänning.
Simon ett par badbyxor.....ja inte till avslutningen....
utan till badandet som kommer att ske i sommar ;)
Jag köpte ett par i samma modell förra året & dom satt TOPPEN braigt,
vilket är ett måste på "lill-killen"

Båda plaggen är Name It & köptes på Kullerbyttan.

Sen var det min tur....OCH vilken TUR jag hade!! Precis dom sakerna som jag ville ha, ja dom var det nedsatt pris på =))
Så det blev liiite mera till mig själv än vad jag hade tänkt......
men å andra sidan.....hur ofta handlar man till sig själv?!

Alltihopa köptes på H&M.

Och sist MEN inte minst, så var det dags för Philip =)
Våran mellan kille, som slutar skolan för första gången!
Han fick en tröja med "sin" bokstav på!
Och strumpor!!....
Det är nämligen en kille som ALDRIG kan vara utan strumpor som vi talar om =)
Gissa om han är NÖJD ;))Dessa plagg, köpte jag inne på Ica Maxi.

Otippat och väldigt prisvänligt, vilket vi gillar =)

Nu är det dags för oss att inta dagens middag
& idag behövs det verkligen fyllas på med energi i familjens kroppar.
För efter utflykter och shopping rundor så blir man TRÖTT!
Så det är ju TUR att man inte shoppar så ofta.......

5 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk dag du tycks ha haft :-) kram!

    SvaraRadera
  2. En planerad dag som gick i lås =D Härligt!!
    Vilka fina kläder du hittat både till dig och barnen. Jag säger som dig; Hur ofta handlar man till sig själv.
    Rea är roligt även om det brukar smyga ner något extra plagg, skratt. Konstigt det händer mig varje gång jag handlar på rean, till mig själv..typ 2 ggr om året, öh =D

    Så över till killen med P. Han är alltså en strumpnisse som starkt påminner om den killen som jag döpt till Sonen ( bara på bloggen )
    Är det samma kille som likt min Son älskar varierad kost ( läs INTE ) ?

    Njut nu av din härliga dag som passerat.
    Här ska det snart bakas tårta ( färdiga tårtbottnar, vaniljsås) men med nymjölkad grädde från kon i hagen och jorgubbar plockade i vårt välfyllda trädgårdsland...*skratt*
    I wish, skratt. Nä, är blir det hemköpta ingredienser även om jag vispar grädden och "snoppar" jordgubbarna alldeles själv, hihi.
    Kramar från solskenet i öst.

    SvaraRadera
  3. Härligt Janeth <3 'kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Skön känsla när man hunnit med allt som man tänkt sig. Och kul med lite shopping till dig själv!! Linnet ser ut som samma modell som jag har, det är så skönt att jag faktiskt har 3 st i olika färger ;) Det andra var oxå supersnyggt. Kul när man hittar nåt billigt då och då ju!

    SvaraRadera
  5. ja shopping borde verkligen finnas på listan över bra träning :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails