20110616

Avslutningsdag!

Idag var det dags för dagis avslutning!!
Solen stod HÖGT på himlen och blommorna vajjade lätt i vinden.
Flaggan hissades och alla dagisbarn bjöd på skönsång till dragspelsmusik =)
Traditionsenlig jordgubbstårta OCH tipsrunda.......mera sång OCH dans.
Simon hann även med att rida en runda ;)Glada barn och stolta föräldrar.......precis som det ska vara när allt är som det ska!

Eftermiddagen däremot, bjöd på blod & tårar =(
3 Månaders kontroll på BHV med 3 månaders vaccinationen var inbokat.
Matilda led och tyckte inte alls att det var skoj.....

Nu är det snart kväller
och i morgon är det skolbarnens TUR, att få sitt efterlängtade sommarlov.
Sång blir det i kyrkan och sen ska det firas både härochdär runt om hos släkt med vänner.
Blommor och blad är inhandlade
och TJA......vi hoppas ju så klart på BRA väder även i morgon =)

7 kommentarer:

  1. Cs STUDENTBAL bild nr 3 http://neo.folkbladet.nu/galleri/Umeabal/IMG_9144.JPG

    I dag tog C studenten, vi var tyvärr inte där pga en bilresa till Umeå blir för mycket för mig/min kropp samt J har för mycket på jobbet och svårt att få ledigt.

    Elin går dagis nästa vecka oxå, sedan ledig 10 veckor :)

    Finfina bilder, kul att se Din sambo, tror inte jag gjort det förr...

    Ha en superskön avslutning på torsdagen och en härlig fredag, nu säger jag go'natt lägger mig och sover med Elin nu, är helt slut på i kroppen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. sv.varsego,kul att du tyckte om mitt inlägg :) om du läser i min kategori listigt värre så hittar du flera liknande :)
    antar jag förlängde ditt liv lite oxå :P
    och nej tack ingen migrän

    härliga sommriga bilder! :)

    SvaraRadera
  3. VIlket härligt väder ni fick och så en bild på Ola med..nu har jag fått en bild av hela glada familjen.
    Hoppas verkligen att ni får en fin dag imorgon och sedan äntligen sommarlov =D
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hahaha, Janeth, jag såg precis din kommentar om första kapitlet...och jag som precis tänkte ge dig det andra :))
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad härligt o mysigt! Och vad otroligt gullig Izabell är!!! Superfin klänning ;)

    SvaraRadera
  6. Härligt!! Hoppas ni får en lika fin dag idag (fast utan blod och tårar ;) Å, man minns vilken underbar känsla det var att gå på sommarlov!

    SvaraRadera
  7. Ooooooooooo! Jag fick se Kullerbyttanklänningen PÅ :) Jättefint!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails