20110608

Dyra mutor....

Ojoj, mutorna har stått "den där" mamman, väldigt dyrt idag =P
Skafferi & film hyllorna gapar numera tomma....
Ifs så har ju inte barnen ätit upp filmerna....men dom ligger utspridda lite överallt i huset.
Dock blev resultatet av mutorna,
kanske inte riktigt i enlighet med vad jag hade önskat/behövt idag.
Så någon välbehövlig vila/lugn och ro infann sig inte.
Somnade som en dö mört på soffan gjorde jag i stället.....
precis i samma sekund som middagen var färdig......

Därför hoppas jag nu, att jag fått min dos av det hela för den här gången OCH att det i morgon är en mycket bättre dag.
Vilket jag verkligen kommer att behöva i morgon Torsdag.

Friluftsdag står det på skolbarnens schema och matsäck skall packas.
Och i morgon är det även dags för dagis igen =)
Izabell har längtat och nu är det ju så få dagar kvar på terminen, så hon behöver verkligen få komma iväg.

Men, som vanligt.....så är det ju inte sååå stor mening att planera in i minsta detalj...
SÅ därför håller jag en tumme och hoppas på att vakna som en frisk pingla i morgon.

Tack för idag & sov gott!

2 kommentarer:

  1. Mutor är bra att ta till ibland ;-)


    Kram o ha en toppendag

    /Bella

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas Du mår bättre i dag.

    Hur är det med lilla Vilda Mathilda?

    Sista dagen denna vecka för Elin med dagis (så skönt tycker trötta mamman som ser fram mot fyra chanser till sovmorgon innan nästa dagisomgång tar vid)

    Mer bilder, fyller blogg med SOMMARbilder just nu :)

    Ha en skön torsdag trots alla måsten *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails