20110609

Påverkad av tv kockarna?!

Snart är den här dagen till ända.
Och i morgon är det redan fredag, det märks att vi "tappat" en dag den här veckan.
Det väntas bli regn, vilket säkert är välbehövligt.
Mindre roligt dock.....och kanske inte riktigt vad man önskar sig på en fredag.
Planer för morgondagen finns ju så klart, dagis & skola är ju prio 1.
Även en liten fredags handling hade behövts genomföras......
Men det är aldrig någonting som jag planerar för längre.
Utan när morgondagen är här
OCH när jag ser på vilket humör mina minsta solstrålar vaknar på....
ja då kan det börjas planeras igen ;)

Men fortsätter morgondagen som den här dagen har varit....
ja då kan jag nog börja planera redan nu =))
För idag har det varit väldigt många glada miner och hjälpsamma händer i huset.....
Precis som mamma vill ha det ;) Våran mästerkock som bara äääälskar att hjälpa till i köket....
Undrar bestämt om det är mammas tv tittande som har påverkat "lill kocken".
Gordon`s Hells Kitchen, Per Morberg`s vad blir det för mat, Jamie`s middag på 30 minuter, tv 4:s halv åtta hos mig,....behöver jag fortsätta?!

Och under tiden som jag & lill kocken så klart....grejar i köket.
Ja då hägrar syskonkärleken i andra delar av huset =)Glada barn är ju det enda, som egentligen behövs för att få toppen dagar!
Men, nu sover dom allihopa sedan en stund tillbaka.
Och mamman, ska passa på att plocka rent golven efter dagen som gått.

Därför önskar jag nu oss alla, en härlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Sån filt har jag med till min små =)

    SvaraRadera
  2. SötUngar <3
    Ännu en dag med sol och värme - vilket absolut gillas :)

    En mindre rolig grej är dessa alla femhundranittioelvatusentrettiofem mygg som plötsligt dyker upp liksom vampyrer för att tömma oss på all blod :( ogillas mycket

    Jag hoppas Du/Ni får en fin fredag och att Du mår bra *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails