20110629

På ostadiga ben....

...eller rättare sagt; På ostadiga armar.......
Trivs Matilda bäst just nu =)Ända tills hon faller omkull......
Lill skruttan tar alltså för sig utav vardagen mer och MER!
Hennes föräldrar ser hur deras lilla bebis, liksom inte håller sig på bebis nivå längre =(
Så klart att det är toppen skoj.......men det ÄR svårt att hinna "suga" på karamellen....

Idag är det Onsdag...igen!
Mitt i veckan....igen!
Lugnt tar vi det dock......inga utflykter och inga påhitt.
För mamman,
som igår fyllde ca 70 år......utökade tant åldern till ca 80 under natten =(
För vem vill egentligen nöja sig med värk i kroppen+magont
....när man kan lägga till en härlig snor förkylning!?!
Japp....,jag har alltså plussat på med barnens långdragna förkylning.
MEN ska man vara dålig MITT i SOMMAREN
...så är det väl lika bra att dra till på stoooort ;))

DET blir alltså ingen pool idag heller =(
Barnen deppar snart ihop!
Själv läääängtar jag till helgen, då vi lovats REGN!
Det kanske är den enda räddningen för barnen.......
För ska man bli av med en lååångdragen förkylning,
ja då behöver dom nog kylas ner lite?!
För sägs det inte; Att en sommarförkylning kan bli lååångdagen,
just för att bakterierna blomstrar i värmen??

3 kommentarer:

  1. Usch då, hoppas det känns bättre efter lite vila :-)
    Vad söt hon är lilla Matilda, lika mycket hår som min lilla Milla :-)
    Heter alla era barn namn på samma bokstav? Det gör våra (inte makens tös).

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Sötaste Vilda Mathilda <3

    Enligt mig är hon mer lik Philp & Simon än Emma & Izabell.

    Hur fungerar det, får Du föräldrapenning lägsta belopp eller?

    Helt jävla sjuk i alla fall :(

    Trist att Du inte mår bra.
    Krya på kramar/Åsa

    SvaraRadera
  3. Söt liten skrutta. :-)
    Det är förkylning i vårt hushåll också, sambon har det Big time!! Själv har jag "bara" ont i halsen. Man får hoppas att lillen slipper det iaf...
    Krya på dig och ha en bra onsdag. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails