20101113

Amok

Godmorgon Lördag!
Här blev det en tidig morgon, magen löpte nämligen amok =(
Eller så var det träning inför en kommande rugby match ;)
Men envis som jag är......så gick jag upp ur sängen!
Nu är magen lugnare, men nu är mamman lite mer amok aktig.
Nu vill jag åka!
Det kliar i fingrarna
och snart blir det nog till att väcka upp det sovande huset.
Och jag hoppas verkligen att vi kommer hitta någonting braigt idag.
Vill inte komma hem besviken utan tapet,
men heller inte komma hem med någonting som känns lite halv dant.
Men det handlar säkert bara om HUR mycket pengar man vill lägga på tapeter
& kruxet är, att snåla mamman vill lägga inte allt för mycket.
Men det återstår att se, vem som blir mest nöjd =)
Nu tänkte jag önska er alla en härlig lördag.
OCH för er som ville ha receptet på rise crisp tårtan som jag gjorde.
Så finns receptet om några minuter under fliken "på fikabordet"
Lycka till =)

4 kommentarer:

  1. Skratt, Janeth skrattar gott & din husvagnshistorie..du skriver så målande så jag kan se allt framför mig:)
    Mindre kul är det ju dock ur ekonomisk synvinkel...Vi har gjort sådana tokiga affärer.
    Vi sålde det gamlar huset för nedmontering på blocket,skrev kontrakt om att köparen fick kolla huset eftersom vi sålde i befintligt skick. Köparen(betalade)& hade 9 månader på sig att kolla, samt nedmontera huset enligt gemensam överenskomelse..Sedan försvann han..ringde efter utsatt tid, vill komma för att hämta huset, rev hälften och ångrade sig, vill ha pengarna och sedan har vi inte hört ett smack. Huset står som ett ruckel, tomt och bryts sakta ned. Killen går inte att få tag i!! Det var 2 år sedan!!
    Hmm, visst fick vi pengarna men vi kan heller inte riva vidare eller så eftersom vi skrev kontrakt. Att gå till domstol kostar mer än det smakar.
    Hmm, nu blev det en roman igen, skratt.

    Nu har vi byggt altan och jag ska bygga ett staket så jag slipper se eländet jämt, skratt.

    Hoppas ni hittar fina tapeter och lite annat smått. Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas Din mage håller sig lugn och att Du hittar fina tapeter i den prisklass Du önskar.
    Ha en bra fortsättning på lördagen, nu ska jag börja med middagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Vet inte om det blir någon shopping, kläder till mig är ju inte lika roliga som kläder till Elin :)
    Kul att Du hittade tapeter som passade både Dig & Izabell.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Kollar efter uppdatering *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails