20101104

Buzzat!

Och mitt i alla vattkoppor och renoverings uppdrag,
så har jag ju glömt bort att vi fick paket för 14 dagar sedan!
Paketet var ifrån Buzzador.
Och den här gången,
var paketet fyllt utav härligt mjukgörande handkrämer/ansiktskrämer & läppbalsam!
Välbehövligt och galet roligt att få testa gratis + att få dela med sig till andra utav.
Och det har jag gjort.
I förra veckan begav sig jag och Izabell till mitt jobb.
Där lämnade vi av;
handkrämer, ansiktskrämer & informationsfoldrar till glada kollegor =)
Och eftersom mitt jobb är inom vården,
Hemtjänsten närmare bestämt.
Så utsätts ju våran hud för väldigt många påfrestningar.
Tex. Ut & in hela dagarna, kallt som varmt.
Vi använder handskar,
vi spritar av händerna och vi använder en hel del rengöringsmedel
Och så är det,
vareviga dag på arbetet.
OCH vad passar då inte bättre,
än att få smörja händerna med en riktigt härlig mjukgörande kräm?!
Uppskattat och väldigt välbehövligt var detta paketet,
som uppskattades både utav mig, familjen & troligtvis mina kollegor.

Troligen så har ni hört talas om Buzzador redan.

Och deras koncept, med olika kampanjer som man kan anmäla sig till.

Ibland så blir man utvald till en kampanj & får ett prova på paket hem med posten.

Efter att man testat på varan själv,

så ska man sedan Buzza till vänner & bekanta

(man ska alltså dela med sig av sina erfarenheter av varan och låta andra testa)

Jag har ju skickat ut inbjudningar för att delta i Buzzador, till alla mina vänner.

Men skulle det vara så att jag har glömt någon, så kan ni länka här under, om det är så att du tror att detta med Buzzador är någonting för dig =)

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Nettan794)

:https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=

Men NU:

Dags för proppning utav tvättmaskin & sen hoppas jag på en tur ut i det härliga höstvädret som råder idag =)

Hej på en stund!

3 kommentarer:

  1. Ja Du Janeth, J har redan dissat IKEA så det blir noll inköp närmaste kvartalet, jag får väl försöka hitta någon annan lösning till kaoset i Elins rum... t ex låsa dörren och kasta nyckeln ;-)
    Tandl besöket gick över all förväntan både snabbt, smidigt och bra.
    Här har vi riktigt skitväder, regn och ishalka, det går inte vara ute på gården utan hjälm.
    Mina erbjudande från Buzzador har varit rätt trista, enda jag nappade på var kattmat :)
    Ha en fortsatt bra rorsdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Skönt med bra hudvårdsprodukter.

    Här har det blåst storm hela dagen men ni har nog haft lite bättre väder. Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Vad kul att buzza hudvårdsprodukter. Jag tycker man ofta får erbjudande om konstiga saker såsom kreditkort och annat. Fick iaf buzza pampers förra månaden. Insåg dock väldigt snabbt att Willys blöjor är 100 ggr bättre än pampers! Libero och willys blöjor är nästan identiska! :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails