20101126

Erkännande

Härliga underbara fredagen är här!
Men med handen på hjärtat så måste jag erkänna:
Jag är ingen braig mamma idag =(
Jag vill ha miljoner saker gjorda på en å samma gång......
...men blir avbruten precis hela tiden.
Ett tag(en stund) fick jag massor gjort, men nu....ja nu är allt upp&ner!
Julpynt, gardiner, blommor, mellis fika och allt annat jox,
väller för tillfället ut över hela mitt kök.
Men jag kan väl himlans inte vara ensammen om detta?!
Snälla räck upp handen & gör din röst hörd,
om du oxå känner så här.
Eller är det bara Janeth som har hamnat i någon knasig julhysteri??
Hur som haver, så har alla barnen fått entra ytterdörren.
Lite utelek i snön kan väl inte skada?!
Jag dricker en stor kopp julkaffe & tillåter mig själv att varva ner i 5 minuter.
Snart är det ju dags att se till, så det blir lite fredags mys även i detta hemmet.
Trevlig fortsatt fredag önskar jag er alla!

5 kommentarer:

  1. Härligt att höra. Jag är ofta ingen braig mamma. Skönt att en förebild som du också har en och annan dålig dag. Bara så man får ett tecken på att du är mänsklig ^^ Kram!!

    SvaraRadera
  2. Alla är vi o-braiga mammor ibland.
    Även jag som är "så" perfekt, gapskratt ;D
    Ta det lugnt i din egna takt och det är många veckor kvar till jul.
    Att en annan hinner, tja det kan ju bero på;
    1. Jag har inte gardiner.
    2. Inte så mycket julpynt till advent.
    3. Jag har bara 2 barn hrm, ursäkta, ungdomar.
    4. Jag är ju Superwoman, vet du väl, hihihi.

    Njut av din kaffe, dina snöiga barn och ta dagen som den kommer.
    Kramar i mängder...

    Ps. Mina bilder avslöjar inte tvätten som ligger osorterad i vardagsrummet eller det halvrenorverade? köket, skratt. DS.

    SvaraRadera
  3. O halleluja jag är ju en PERFEKT mamma ALLTID ;-) eller rättare sagt never in my life för mig är Du en förebild, det närmast bästa jag vet.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Va?!?!? Kallar du det där att inte vara en bra mamma?
    Hahahaha!!! du har då höga krav på dig själv!!!
    Hjälp! man får ju ångest ;)
    Har inte ens nå kids, men hinner inte ens med en hundradel av allt du håller på med.
    ta det lite lugnt gulliga du :)

    SvaraRadera
  5. Vad händer hos Dig/Er idag tro eftersom Du är så frånvarande blev det shopping med hela familjen?
    Här letar jag efter adventsljusstakar, både de med ström som ska stå i fönster och de för ljus och inget av dem hittar jag, både stakar och gardiner är som spårlöst försvunna.
    Ha en bra fortsättning på lördagen *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails