20101124

Jag är nöjd!

Så var det dags för kväller igen!
Idag blir det en senare kväller för stora barnen i familjen.
Det är nämligen studiedag i morgon=Jubel!
Och vi har bestämt att det får bli en runda in till stan.
Stora sonen behöver nya vinterskor & som sagt, Philip behöver en overall.
Och det vore väl himlans,
om vi inte kunde finna en inne på modehuset med alla dom affärerna som finns där!
För nu behövs det verkligen både vinterskor & overaller!
För idag kom snön =)
Den efterlängtade och härliga snön!!
Glada miner på barnen och det har varit mera ute lek, än inne lek idag.
Precis som det ska vara när det äntligen är braigt väder.
Det har alltså varit en toppen dag idag och nu sitter jag här nöjd!
För det första, så gick samtalet med dagis väldigt bra.
Fröken trodde precis som mig, att det här skulle släppa.
Att Izabell säkert skulle "komma in" i gruppen & att hon snart skulle trivas.
Men som sagt, så fick ju loppan vara hemma idag.
Glad och nöjd var hon ju så klart.
Sen att storebror Philip hade med sig en tjejkompis hem ifrån skolan,
ja det gjorde ju hennes dag bara ännu mera braig =)
Men sen vill jag även säga tack till alla ni söta,
som lämnar härliga och peppande kommentarer.
Vänner är ju det bästa som finns,
varesig det är bloggvänner eller irl vänner.
Och när man då får kommentarer som värmer och peppar,
ja då blir man ju super glad.
Plus att man ofta får fler tankar att tänka på,
att man kanske ser saker ur en annan synvinkel.
tack igen!
Jag tror och hoppas, att det kommer bli toppen på dagis för Izabell.
Men nu, så ska det spelas Monopol med mina stora härliga barn.
Kvalitets tid med dom stora, ja det är ju sällsynt.....
..så det gäller att passa på när tillfälle ges!
Kram till er alla & god kväll!

6 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt att snön landat hos er med=D
    Det gör ju allt mycket ljusare och barnen får verkligen mer att göra utomhus.
    Mysigt med en spelkväll och att bara få mysa och rå om varandra så här mitt i veckan.
    Här har jag nu 2 sjuklingar (barnen) som redan somnat så jag får mysa här eller kanske med gubben, skratt.
    Ha en trevlig kväll
    kram Milla

    SvaraRadera
  2. Hihi, undrar vem som hittar på alla verifieringsord på bloggarna..gapskratt.
    Nyss fick jag skriva ;
    Fishi

    Hihi, taskig prutt humor jag har..fis- hihihi-
    Kram
    Får se vad som står nu, hehehe

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt gumman, både med snö och att alla är nöjda och glada igen!
    Lycka till med shoppingen i dag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Roligt med shopping :) det var så länge sedan jag shoppade live så jag kommer inte riktigt ihåg hur det var att gå i affär med Elin... kanske lättsammast att shoppa on line ;-)
    Skönt dagispersonal lyssnade och förstod, en *kram* till Izabell, jag hoppas hon till veckan vill gå på dagis igen.
    Bra mår jag inte :(
    Det har varit lite mycket nu :(
    Ha en bra torsdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att ha pratat med dom nu iaf, kommer nog bli bra! Här är också vinter!!! =D Men inga vinterdäck har vi fått på, och pulkorna hittar vi inte =(

    SvaraRadera
  6. Om du inte hittar nån overall har vi svarta Name it overaller kvar i 116 och 122 för prisvärda 379,95. Skönt att du har pratat med personalen nu. Det ordnar sig ska du se.
    Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails