20101117

Det rullar på.

Härliga Onsdag, mitt i veckan!
Jag tror att onsdagar börjar att bli favoriten här hemma.
Då har halva veckan gått, men ändå har vi halva veckan kvar =)
Veckodagar är ju toppen, då man hinner avverka massor.
Helgerna är ju guld värda,
men dom skapar ju arbetet som man får beta sig igenom i veckorna.


Någon som känner igen sig tro?!


Hur som haver, så börjar fondväggen sakta men säkert bli klar!
Och jag behöver nog inte understryka,
HUR nöjd jag är över Izabells val av tapet.....

För resterande väggar i det fd. matrummet är ju lime gröna och tja,

grönt är ju skönt och dom passar toppen ihop.
Jag kan ju tillägga,

att Izabell gick förbi både Hello Kitty, hästar och en rosa pirat tapet.

Hon fick alltså bestämma helt själv!

Och när ens barn lämnar omdömme som följer;

"Precis så här har jag drömt att det ska se ut mamma".......

ja då behöver man ju inte fundera över så väldigt mycket mera =)

Men sen är hon ju faktiskt en bestämd ung dam!

Som i måndags,

bestämde sig för den här outfiten när det skulle knäppas kort på dagis.

Tilläggas kan, att den unga damen i 14 dagar har valt att bara ha rosa kläder, men det är det alltså slut på nu =)Men inget dagis idag.

15 timmars dagis barnet har gått sina dagar den här veckan.

Men då kommunen fortfarande inte har svarat på vår fristids ansökan till Philip,

så får vi strax gulligt ta och bege oss ut i bilen igen =(

Så tapetsering & möblering får fortsätta ikväll i stället.

NU ska det i stället passa på att skapas lite fler blom arrangemang, härlig stämning ska alltså skapas. För nu börjar det faktiskt rulla på snabbt mot jul!Trevlig Onsdag på er alla härliga!

8 kommentarer:

  1. Men vad du pysslar o är duktig!!! Jag blir helt nervös ;)

    SvaraRadera
  2. Supersnygg tapet! Det gjorde hon bra, lilla bestämda damen =)

    Och visst är det så.. Hela veckan längtar man till helgen. Men när den kommer så längtar man efter rutin, ordning och reda. Aldrig är man nöjd!

    SvaraRadera
  3. Härlig tapet, Izabell har bra smak :)
    Du är duktig som knåpar ihop Dina blomarrangemang själv.
    Vad Elin har för fel, det får tiden utv-isa, pigg är hon inte och tempen ligger strax över 38 trots alvedon.
    Medan jag åt fisk m spenatstuvning drack Elin ett halvt glas mjölk... hon vill inte äta, vill ligga å vila med napp & gris, är rätt slö.
    Ha en bra fortsättning på onsdagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att Izabell är väldigt fin i flätor. Ja hon är ju en mycket fin liten tjej :)
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Gud så fin tapet! Och vad söt hon är! Kanonfin :)
    Ja onsdag är en bra dag, men jag har nog fortfarande fredagen som favvo! :)
    Fint blomarrangemang! Vad duktig du är!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Har även Du långt hår som Du sätter upp i flätor, tycker det ser ut så på bilden, höstlov-blogginlägget.
    Jag skulle vilja kunna göra en inbakad fläta på Elin men jag vet inte hur man gör... *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Fint..jag skrev fel namn i föregående kommentar (skämmes!) Hur som haver, tävlingsdax hos mig igen :)

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails