20110707

En vecka sedan....

Dagvild det blir man ju lätt......
av att vara både föräldraledig och att ha alla goingar hemma på sommarlov!
Det spelar liksom egentligen ingen roll vilken dag det är ;D

MEN idag har vi stenkoll på läget......
Det är nämligen TORSDAG och en vecka sedan "glassbils incidenten"

Och jag kan ju säga som så här; Att vi allihopa är taggade och väntar bara på ett sms.....
sen är det vi som står uppe vid vägen......
om det så kommer ta 45 minuter innan glassbilen dyker upp!!

Jag önskar oss själva LYCKA TILL =D

För övrigt idag, så är det FULLT upp igen.....
precis som igår.
Men idag är det även dags för torpet(läs vårt lilla hus) att få sig en ansiktslyftning.
Det är nämligen HÖG tid, att ta itu med alla trasiga fönster rutor.
Vi har sett dom läääänge men det blir liksom aldrig av!!
Men igår fick jag nog.......
Så nu ska det alltså nedmonteras fönster och köras iväg med till glasmästaren!
Hoppas nu bara inte att det blir regn.....eller att det blir allt för kallt i natt =P

Men nu är "gos"/lunch/pausen över......ut & måla igen!!

5 kommentarer:

  1. Ja nu fungerar de... ler.

    Hej....

    Ser sex barn i headern. Är alla dina? Vi har fem barn här. Men tre är mina och två är makens. Vi har inga gemensamma barn. Det är pga många barn som vi bygger ut. Jag flyttade hit så det blev lite trångt. Men nu är drömmen verklighet. Å ja de tar tid och vi tog beslutet att vi inte skulle göra detta själva så vi har anlitat firma. Vi hinner inte och skulle aldrig ha rott detta i land själva med takkupor osv. Sedan har vi en grymt bra snickare osm verkligen förstod hur vi ville ha de och även visade på bättre saker. Så det blir kanon. De börjar ta form men som sagt vi gör så mycket. Så de tar tid innan allt är klart.

    Prova klicka igen på låten....de ska funka.

    Vad har ni för husprojekt på gång? var bor ni?

    SvaraRadera
  2. Sötflickor <3

    Elin är lite avundsjuk på Izabell... eftersom hon har en lillasyster :)

    Bra mår jag inte, men det är hyfsat och eftersom det är sol & varmt gnäller jag inte... just nu ;-)

    Spännande att höra ifall Ni fått köpa glass eller om Glassbilen bara swichar förbi.

    Ta och kolla in denna blogg http://baktokig.blogg.se världens bakinspiration, Du lär hitta nya recept inför födelsedag & dop.

    Nu ska jag se om Elin har vilat klart, hon var tvungen att få leka inne en stund eftersom hon var så svettig :D

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen inte att glassbilen bjöd på besvikelse igen. Här är jag glad att barnen fortfarande inte vet vad Glassbilen innebär. Den stannar nämligen precis utanför köksfönstret. Man kan med andra ord inte mygla om när den ska komma ;)

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen det funkade med glassbilen denna gången.

    Ja visst verkar det häftigt med en övervåning. Blir mer och mer sugen på det ju mer jag tänker på det :P

    Ha en fortsatt fin kväll!!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas ni har frysen fylld med glass och att rutorna snart sitter där de ska :))
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails