20110713

Mitt i veckan

Onsdag....Mitt i veckan igen!
Inte som andra dagar den här veckan =(
Träningsvärk BIG TIME efter att ha stått högt upp på stegar & stoltsera som en tupp!
Där fick man alltså tillbax för att man tror att man är miss Strech.....
Sen att jag skulle visa HUR duktig jag är,
genom att klippa hela gräsmattan......
ja det är ju så dumt så man ska nog inte ens nämna det.

Så jag kan gott sitta här med min träningsvärk, min rinnande näsa & kliande ögon!

FINT väder är det i allefall =)
SOL och BAD blir det ju så klart!

Men än så länge har barnen inte ens funderat på att gå ut.....
Dom är nämligen fullt upptagna med att baka och göra spår i den nybakade Play Do Leran.Vilket egentligen är en sån där grej, vi brukar hitta på när det är DÅLIGT väder......
men vaknar man som en 80 årig tant......
så tar man gärna till alla knep som går......för att få vila liiiite till!

3 kommentarer:

  1. Odin har också upptäkt lera hos en kompis. Står i valet och kvalet om vi ska införskaffa, eller om vi ska skjuta upp det så länge som möjligt ;)

    SvaraRadera
  2. Är det något i luften tro :D Elin ville oxå "baka" i dag eller som hon säger "dega" :)

    Fint väder, nej det har vi inte, blåsigt, lite grått och mulet.

    Ha en bra onsdag *kram* Åsa/inte bara 80årig gammal tant utan även pigg som en överkörd grävling

    SvaraRadera
  3. Play Dough var längesedan,. det måste vi göra snart.

    Ang tygblöjorna så trodde jag med att det skulle bli omständigt men det är faktiskt enklare än vad man kunde tro :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails