20110727

Paket!!

Månadens tradera fynd har nu landat i Matildas garderob!
Otroligt fina kläder var det & bonus i form utav keps,
mössa, solhatt & schalett fanns det med!!
Ibland har man tur & kan göra riktiga fynd!
Nu behövs det bara kompletteras lite med några nya leggings.
Och så klart, Izabells alla bebis kläder finns ju kvar.
Sen så behöver jag inte fundera mycket mer på lillans höst garderob =).
Skönt är det, att man kan slippa att köpa nytt jämt &
att man i stället kan ge kläderna en till chans till en massa lek & bus.

Vilket man kanske borde tänka på liiite oftare.
Men himlans, det är ju inte alltid det finns tid att sitta och fynda =P
Men som sagt.....den här gången hade jag TUR
och tackar den söta försäljeskan för det toppen fina paketet =)

4 kommentarer:

  1. Vassego´!
    Så kul att veta att Julias kläder kommer till användning igen :)
    Himla mysig blogg du har, glad att jag fick adressen - kommer besöka dig fler gånger!
    Kram/Sandra

    SvaraRadera
  2. Härligt när man kan fynda så! Jag sitter och väntar på en traderaauktion nu faktiskt. Den går ut ett par minuter i ett så jag är uppe ett tag till :P

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha höstkläderna klara. Själv har jag inte ens tänkt tanken...:)
    Ha en fin dag!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det så. Jag tycker dock att det är inspirerande att se att fler hittar till bloggen och så blir man lite nyfiken på vad det är för filurer som gillar den :-)
    Hoppas ni haft en bra dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails