20110716

Vi segar på.....

En fruktansvärt SEG lördag rullar på!
Snälla barn roar sig själv,
samtidigt som mamman försöker att få igång sin onda kropp! Regn i 2 dagar, är ingenting som passar dåliga leder =(
Tack säger jag till min fd svärmor som gjort så härliga vetekuddar till mig =) Det blir som ni anar, en väldigt lugn lördag i det här hemmet.
Bara stora barn ska roa sig ikväll,
för deras del blir det vattenfestival med Erik Saade som avslutning.

MEN vi som stannar hemma, deppar inte för det ;D
Vi ska nämligen ha film kväll! Trevlig lördag på er alla härliga!!

5 kommentarer:

  1. Hej min kära vän, trist att Du har ont & värk :(
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Mysigt med filmkväll, vi hade filmkväll igår! Vi har alltid det på fredagar numer, en sån där grej som samlar hela familjen :-)
    Igår såg vi en familjekomedi, Kangaroo Jack och två mer vuxenfilmer. Three more days med Russell Crowe och Monsters (sci-fi). Russell Crowe filmen var skitbra!

    SvaraRadera
  3. Ja vad kul, den var romantisk, spännande och actionfylld faktiskt :-) Ovanlig handling för ovanlighetens skull.

    SvaraRadera
  4. Ja en del kan verkligen konsten att uttrycka sig. Jag tycker det är lustigt att de som är negativt inställda gentemot innehållet alltid är anonyma.
    Hoppas du haft en bra dag!!

    SvaraRadera
  5. Eric Saade. Min 3-åring hade blivit OERHÖRT avundsjuk om han fick höra detta! ;-D

    Ha en skön filmkväll.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails