20110709

Snart vardag =(

God morgon Lördag!

Idag är det en någorlunda pigg 80 åring som sitter vid tangenterna ;D
Den slitna kroppen har arbetat hårt den här veckan.......
Upp & ner för stegar, fram & tillbax med bygg material m.m.
Jag klappar mig själv på axeln
& tycker nog att jag har gjort mig förtjänt av lite vila idag!

Och det ska jag faktiskt ha =)
Jag och dom 2 hemmavarnade tjejerna, ska bege oss in till stora staden om ett par timmar.
Vi ska bara vänta in den arbetande sambon......
Han och hans bror är nämligen och "skogsvårdar" ute i skogen idag.
Dvs att dom sköter om skogen och fäller omkull de träd som är dåliga......
tja sånt man gör när man har skog.

Men sen, när dom är färdiga.......ja då blir det handling!
Kyl och frys ska fyllas på och andra nödvändiga ting ska också få följa med hem.
För på måndag, ja då börjar sambo återigen att jobba.
4 Veckors semester har bara flugit förbi.....
& vardagen ska komma till oss igen......
lite i allefall.
För vi andra är ju faktiskt lediga låååångt in i augusti.......
så vi kan ju softa ett tag till =)

Men nu är det HÖG tid,
att sätta igång och gå igenom vad som ska få plats på handlingslappen.

Trevlig lördag på er allihopa!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är ganska uppenbara drag av autism om jag får säga min mening. Jag har ju fyra med diagnos och tre av dem har något inom autismspektrat utöver ADHD. Det där med maten har vi en också. Eller fler rätter kan funka om man har 2 dl ketchup över men sällan. Han har ketchup på alla rätter dock. Skolan var tvungen att ge sig när de förbjöd ketchup åt honom för det slutade med att han inte åt alls på hela dagarna.

    Visst är det gott med fattiga riddare, bra sätt att göra av med bröd som börjar bli torrt med :-)

    Jadu, jag får nog med avvakta till hösten, vi får peppa varandra då istället :P
    Bor ni i Västra Götalandsregionen förresten?

    SvaraRadera
  2. God middag Janeth, kom glassbilen sedan?
    Här ska städas så jag kikar in senare:)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails