20110714

Upprensningen fortsätter......

Ojojoj.....UPPRENSNINGEN fortsätter i bra takt!!
Som ni anar,
så har alltså dom potensiella husvagnsköparna varit här och gjort affär!!
Svettigt värre var det en stund innan dom kom.
För Janeths sinne,
tror nämligen att hennes hem måste vara tipptopp
för att det ska lyckas genomföras affärer.
Allra helst så ska det lukta kanelbulle alà nybakat!
Tror att jag är liiite miljöskadad efter att ha varit på allt för många husvisningar ;)

Här hemma fick det dock duga med ny dammsugna golv
och vaniljdoft ifrån värmeljus runt om i hemmet =P
Som OM det var huset dom skulle se på
OCH som OM dom skulle välja att inte köpa husvagnen,
om mitt hem varit i KAOS??!!

Men det spelar mindre roll.
Den är nu såld och har fått ett nytt hem,
där den kommer att passa SÅ mycket bättre.
Simon deppade dock ihop en stund....när hans vagn rullade iväg =(
Mamma hjärtat sved när jag ringde sambo för att tala om att affären var klar.
MEN jag vet ju, att vi inte behövde den......
men lite svårt, att få liten son att förstå helheten var det ju!

Men UPPRENSNINGEN är inte klar på långa vägar!!
Massor med obehövliga ting har vi ju kvar att göra annonser utav.
Mindre dyra ting som ska Traderas,
tillsammans med dom sakerna som redan ligger på auktioner
Men även dom där lite större sakerna,
som ska fotas & läggas upp på blockets sida ska tas omhand.

Och eftersom det stört regnar utanför vårt hus,
så är det ju idag en hejdundrande braig dag att ta tag i allt rotande
& fyndande i husets alla vrår =)

Trevlig Torsdag på er allihopa!!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt med röj! Härligt att den blev såld, dumt att ha såna dyra saker ståendes bara. Ha en fortsatt fin dag nu!

    SvaraRadera
  2. Men Du Toppen Bäst Ju :D Grattis!!

    Förstår att S blev ledsen, jobbigt att vara liten och inte förstå vad vuxna sysslar med.

    *kram* Åsa som fortsätter vara Anonym eftersom mitt Google-konto inte fungerar i Din blogg

    SvaraRadera
  3. Tack det samma en fin kväll till dig:)

    SvaraRadera
  4. Ja jösses, vad tiden rusar iväg :P
    Jag hade iPhone 3 innan och har haft den i två år men den hade gjort sitt nu så jag passade på att beställa en ny nu när abonnemanget skulle förlängas :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails