20110718

Önskelistor

Vilda Matilda!
Att det lilla barnet är en "charmfia" med massor av energi.....
ja det förstod vi ju rätt så tidigt.
MEN att hon skulle orka hålla igång nästintill hela dagarna,
utan att sova....ja det hade vi inte räknat med =P
Sen att det vilda lilla barnet absolut inte tycker om,
att vara någon annanstans än i NÅGONS knä......
ja det hade vi inte riktigt tagit med i planeringen heller! Och till råga på allt så jobbar lilla pappa/sambo kväll den här veckan.
Typsikt säger jag, som liksom hade andra planer.....
nu när det är 3 års kalas på lördag & dop på söndag!

HUR ska jag HINNA och himlans vilken pannkaka!!
Jag lägger NER allt....& får liksom fokusera på att överleva.
Och till helgen så får jag helt enkelt bjuda på mig själv och le stort =)

Glömmer ALLT....eller i allefall MYCKET, gör jag just nu också.
Tårtor.....ja det har jag glömt!
För baka egna......det har jag, som ni läste innan; Lagt NER.
Så det står på "ringa & beställa" listan i morgon.
Sen var det ju dom där andra listorna.......
Önskelistorna!!

För sånna har vi ju......
Både blivande 3 åringen Simon & Tösen som ska döpas.
Så håll till godo kära släktingar och vänner.....för här kommer Simons lista! Den är alltså inte såååå lång,
men det var vad Simon hittade att önska sig på BR leksaker =)

Och så självklart, lilla Matildas lista!








Dessa tipsen har BÅDE jag & Matilda sett ut inne på Babyproffset ;D
Men precis som alltid, så är ju detta bara tips!

Tack för idag!!

6 kommentarer:

  1. Jag kör bärselen så får jag gjort en massa ändåå :-)
    Milla är likadan i periioder :-)

    SvaraRadera
  2. Vad synd att det inte funkar med selen. Dt där med ryggen är skit. Har känt av min rygg denna gången men det börjar lätta nu. Värre när man har det jämt.

    Mina brukar får ärva med men denna gången blev det en ny, de gamla var så himla sletna.

    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  3. Syster yster, är det något jag kan hjälpa till med? Jag kanske kan baka ett par kladdkakor eller nåt tills på söndag??

    SvaraRadera
  4. Önskar jag kunde vara Dig till hjälp, trist med långa avstånd, svårt att kunna sträcka fram en hjälpande hand.

    Vad ska Du handla i morgon som Du inte vill *nyfiken* Är det Studsmattan?

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Så söt hon är lilla Matilda!!!
    Har du förresten testat bärsjal? Mycket bättre för både rygg och barn :D
    Det finns en att låna om du vill testa.

    Anne-panne på Kullerbyttan

    SvaraRadera
  6. Men CRAP säger jag bara. Men nu blir det f*n som det blir, när det inte blev som det skulle... Hoppas att lilla Matilda inte blir alltför besviken för "oönskade" presenter =P Men vi ses i morgon. Och som vanligt orkar jag inte strula med Google-konto-loginet /Syrran

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails