20110710

Full av minnen & kärlek.

Om exakt 14 dagar, så har vi förhoppningsvis precis avslutat Matildas dop!
Skräckinjagande och ångest fyllt tycker ju jag,
som aldrig kan vara riktigt "normal" när det skall till att hållas sånna där stora social tillställningar =(
Jag vill ju gärna slippa........kan gärna bli sjuk....eller gå upp i RÖK!
Bara jag slipper!
MEN det gör jag ju aldrig.
Och hur dåligt jag än mår både innan och efter,
så är det ändå en högtid som jag ser fram emot.
Helknasig!!, ja det är jag det =D

Men hur som haver......
Så kom Matildas dop present hem i brevlådan i fredags =)
För så här är det,
att vi har alltid köpt en "min första bok" till våra barn när dom ska döpas.
En bok som man fyller med minnen och kärlek.
En ganska så braig present att ge sina barn eller hur?!

Och den här boken blev jag riktigt GLAD för!
Hårda pärmar som hålls ihop med ett band.
Flikar så man lätt hittar till olika kapitel och fickor att förvara minnen i.
Det ska bli så skoj att få sätta igång och fylla alla tomma blad.
Med massor av ord ifrån våran minstings första spännande år =)

5 kommentarer:

  1. Då vet vi vad vi inte ska köpa =) Nåt annat hon önskar sig??

    SvaraRadera
  2. Ja men det är ju en jättebra present. Vi har dopet överstökat redan :-) Jag är inte överförtjust i de där sociala tillställningarna jag heller :P

    Jag tror statistiken är grundad på hur många barn som står skrivna på adressen, kan inte tänka mig annat. Skulle vara intressant att veta hur många procent av de med flest barn som är svenskfödda som vi med.

    SvaraRadera
  3. Tack, ja jag tyckte hon gjorde ett bra jobb. Själv har jag inte riktigt tålamodet att pyssla med sådant pill :P

    SvaraRadera
  4. har en likadan till tindra skit bra e den

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails