20110712

Sommarsurrar......

Idag sommarsurrar det i vårt hem =)
Musiken spelar tyst i bakgrunden......
Några utav barnen plaskar skönt i poolen,
en annan sover gott under bar himmel!
Och mamman hon njuter utav härliga varma vindar! Nykär är jag också!!
Det blir jag ju sååå lätt =D
För nu när inte lilla gubben är hemma på dagarna längre......
ja då pirrar det i hela kroppen efter att han ska komma hem igen =P

Tänk att sommaren ska gå SÅ fort =(
Och i synnerhet semestrarna........MEN sommarlov har vi ju länge till =)

Och vi ska fortsätta att njuta och suga ut varenda liten vitamin ur den där härliga solen!

Trevlig Tisdag på er allihopa!

7 kommentarer:

  1. Det är så mysigt att längta :-)
    Ja, Octomums mamma sa i en intervju att det verkade som om hennes beteende är tvångsmässigt. Tittar man på Octomum så ser man att hon har en väldigt frånvarande blick på nästan varenda filmsnutt man ser. Hon har kanske någon form av problematik?

    Ha en riktigt härlig fortsatt dag!

    SvaraRadera
  2. Härligt det låter <3 *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Jo men ja visst På fredag drar årets största händelse i gång här i Åsele, nämligen 2011 års upplaga av Åsele Marknad.
    På fredag utökas vår vanligtvis lilla familj med tre medlemmar till en STOR FAMILJ Vi kommer att vara 11 stycken till middagen på fredag (kanske fler)
    C's pojkvän är vegan så därför är det liiite problem med matordningen/Åsa

    SvaraRadera
  4. Haha, ja till hösten lär jag vara motiverad till att bli av med döfläsket ;-)

    SvaraRadera
  5. Men vilken fin bild på lilla Matilda...

    Ja gele gör ja som sagt varje år. Går fort... enkelt.

    Men älg som e så gott... både som gryta stek å köttbullar. Men ja alla gillar de inte och en del som maken känner ingen skillnad alls. Skulle va överlycklig om ja fick lite älg...

    Ja de där äår jobbigt när barnen inte hjälper till å som du säger flyr iväg... jag försöker ställa samma krav för som du säger de ska ju inte va skillnad. Den ena måste men inte de andra. Kan säga att jag har svårt att ställa samma krav på daniels tjejer... rädd å stöta mig. Men ja tror ändå mina många gånger gnisslar mera... men där kan ja säga till. Men ja vet ju inte va tjejerna tycker.... ibland får ja för mig att vi kräver mer än deras mamma. Men som sagt här får man ställa in i diskmaskin.. ta rätt på sina rum duka å duka av osv. Inga stora saker anser jag.... man har ju de med sig inför livet sedan.

    Hoppas du får en bra dag här ska vi göra klart häcken å ja ska nog måla lite grejjer samt ner på stan å fixa en nagel som tyvärr har lossnat...

    SvaraRadera
  6. Ja intervjun om oss blev bra... för en tid sedan va vi faktiskt med i tidningen Allas... ang min son å ja vår avlösare Malou. Nu kommer samma artikel att komma i lokaltidningens Augustinummer.... jättekul att nå ut till andra...

    SvaraRadera
  7. Haha! Kanske därför vi fortfarande håller ihop, jag & Anders. Han har ju ALDRIG semester ;) Härligt att sova ute på en filt. Är hon lite nöjdare med tillvaron nu, Matilda?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails