20110725

Lycklig.....

Precis som jag anade, så har vi idag varit lite off.
En aningens trötta, lite slitna......men ändå väldigt NÖJDA!
Dop och 3 års kalas är nu överstökat.
Låter kanske lite som att det var onda ting.....och på sätt & vis är det ju det.
I allefall när man som jag, är en stressoman!
Vilket ofta resulterar i att alla flyr fältet innan kalas & liknande ;D
Jag blir med andra ord ett monster....helt enkelt en Klimakteriekossa!

Men, egentligen........så tycker jag att det är hel skoj.
När hela huset fylls av människor och när man efter att alla har åkt hem......
känner att man har gjort någonting bra!!

Och visst var det en sådan dag igår.
Så nu är dopet över........och en LYCKLIG Simon, är numera en 3 årig, STOLT Traktorägare =)

Och vi TACKAR alla,
som var med & gjorde dagen till en sådan toppen dag som den blev!

7 kommentarer:

  1. Vilket fint dopfoto. Dop tillställningar har nog varit det mest jobbiga med att få barn. Jag hade kunnat döpa på tu man hand med prästen bara. Men vad surliga släkten skulle ha blivit. Bökigt stökigt!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Andas ut..det är skönt =D
    Det är ju som det är med stressande tokar som vi, Janeth.
    Ett fint dopfoto av er familj. Vad tyckte Matilda om sitt "dopp i grytan" ?
    Simon!!! Vilken passande present..nu vet du att du får springa då han ger sig iväg in i skogen/närmsta buske för att fälla träd =))
    Simon riktigt lyser =D

    Schhh;
    För guds skull Janeth, avslöja inte för Ludvig att man kan fritera utan fritös, gapskratt.

    Hoppas du ni får en fin tisdag och att du hann att vila lite under dagen idag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin bild på er :-)
    Traktorn måste varit en riktig hit!! Min plutt fick en när han fyllde tre också, han blev jätteglad :-)

    SvaraRadera
  4. Finfina kort <3
    Förstår Simon är lycklig med sin traktor.
    Begriper verkligen att det är skönt när allt är över och det blivit vardag igen.
    Vem håller i Mathilda?
    Har Ni Gudföräldrar till Era barn?
    Go'natt & sov så gott *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Jo japp jag är vaken ;-)
    Mår inte riktigt så där 100 och det känns jobbigt att ligga när magen går i vågor :(
    Tyckte väl att det inte var någon ur Er familj som höll i lillBusan :)
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  6. Förhoppningsvis sover jag oxå... innan Elin kommer över för att sova ihop med mig.
    Skönt är det i alla fall att jag har sovmorgon i morgon, före 11 kliver jag INTE upp.

    Låter spännande, blir skoj att höra vad Du provar på för mirakelmedicin.

    Än en gång Go'natt *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Tack själv, jag tyckte faktiskt inte ens att det märktes att du var stressad =) Eller du är kanske en sån som stänger in det istället för att kasta det på hela din omgivning, som en annan - jag - gör? ;) Jättetrevlig dag var det iaf!! /Syrran

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails