20110704

Inga odjur.....

Ja ha, vart tog hon vägen då?!
Den där mamman som skulle ringa till bredbandsbolaget?!
Fick hon inte ordning på det troliga åsknedslaget?!
Eller blev hon tvungen att soooova hela dagen,
pga den sent direkt sända efterlängtade stunden med Metallica?!
Den hon bara var TVUNGEN att se och absolut inte fick missa,
vilket hon heller inte gjorde......
Men trött har hon varit heeeela långa dagen.

Precis hon ja........visst ringde hon.
Och visst blev det ordning på Torpet igen.
Först gick det bra......det var inget åsknedslag!
Det var någonting ovanligt som skett....som snabbt blev åtgärdat.

MEN sen, MITT i lyckan av att återigen kunna surfa fritt.......
JA då dök ett NYTT och större problem upp:

Husets fasta dator hade angripits!
Inte utav små odjur......utan av två spionprogram!!
Jag kände spänningen stiga......dagen höll på att förvandlas till en James Bond klassiker.
MEN till min glädje & räddning, så fick vi supporter hjälp =)
Och 2 timmar senare, så var det återigen tryggt att surfa på hur mycket som vi bara ville!!

MEN Vilda Matilda hade HELT andra planer........
och har faktiskt haft andra planer......
ungefär HELA dagen......
och har faktiskt, i skrivandes minut......
fortfarande andra planer, än vad hennes föräldrar har.......
Hon är, som ni förstår.......en väldigt social liten tös =D

1 kommentar:

  1. Hallå 007 =D
    Det bor alltså en Metallbrud i Smålands skogar...Jag har nog någon platta av dem jag med...någonstans.
    Hoppas du får sova ikapp efter ditt headbangande , hihi.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails