20100521

God morgon Fredag

Redan Fredag!?
Helt otroligt! Och jag som trodde att den här veckan skulle bli den segaste på länge.
Sjuka barn och inomhus nästan hela tiden, ja det borde ju innebära seghet så det klingar om det.
Men alltså inte =)
Tråkigt nog så är det inte mindre host eller hesa halsar idag =(
Så jag har förberett mig själv med att det kanske inte blir några konfirmationer för våran del i helgen.
Så backup planen med att hitta godkända kläder av det som finns, ja den får nog duga eftersom det lutar åt att vi inte kommer iväg.
Men Janeth ska få komma iväg och shoppa i dag i allefall.
För paket måste ändå inhandlas och mat måste ändå få fylla kyl och frys.
Och jag kan med lätthet att det ska bli skönt att få lämna hemmet för en stund.
Ladda trötta batterier och komma hem som en glad liten mamma igen ;)
Men innan det är dags att lämna över tyglarna till pappa/sambo så ska här ske lite städning.
Huset behöver en ordentlig omgång städtant......jag ska bara leta upp henne först ;)
Trevlig fredag önskar jag er alla!

5 kommentarer:

  1. Det var en seg förkylning. Trist när planerna går i stöpet, precis som du skämtsamt brukar säga:) Att inte planera för mkt;)

    Förstår att det blir skönt att lämna sjukstugan ett slag och få lite andrum:)
    Skickar du städtantetn hit sedan, om du hittar henne=D
    Ha det så bra som ni kan och Thank God it's Friday:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ÖSREGNAR här :C
    Och jag är dödstrött. Ingen höjdarfredag.
    Ha en mysig helg, och hoppas ni mår bättre snart. Kram!

    SvaraRadera
  3. En "mitt på dan"på hälsning :)
    Trist med sjuka barn, det tar ju även på krafterna på mamman när små barn är sjuka.
    Inte kul när planering spricker och det roliga man bokat in går bort pga sjukdom.
    Jag hoppas Ni trots detta får en bra fredag, lite egen mammatid är nog bra även om det innebär storhandling.
    Städtanten är välkommen hit ifall Du hittar henne ;-)
    *kram* Åsa

    Jag orkar inte blogga för tillfället, återkommer när andan faller på... om 30 minuter eller en helt annan dag ;-)

    SvaraRadera
  4. Go'morgon
    Jag hoppas Du/Ni får en skön lördag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails