20100509

Jobb dags!

Stora sonen och hans mamma somnade sött till filmen igår kväll, inga nattugglor här inte. Men att vakna på soffan i en varsin hög är ju ingen höjdare precis.......filmen, nja den var ju ingen höjdare den heller. Men sonen var glad och nöjd över sin film kväll i allefall......och det är ju huvud saken!
Och efter uppvaknandet på soffan, så var det dags att hämta hem partajande sambon.
Så nu är han åter i tryggt förvar hemma igen ;)
Nu stundar det strax söndags middag. Tidig middag idag, för mamman ska nämligen iväg och jobba!
Japp, ni läste rätt: JOBBA :))
Och jag är faktiskt väldigt glad över att ha blivit tillfrågad! Det ska bli så skönt att få komma iväg och få vara någon annan en mamma en stund. Att få umgås med jobbar kompisar och att få träffa andra härliga människor.
Det var ju faktiskt 2 år sedan jag jobbade sist......jag kanske borde bli nervös?!........
Nä! Inte det minsta......jag kommer troligen att sitta här i morgon och inse att jag faktiskt saknar jobbet mer än vad jag trodde :)
Men nu, åter tillbax till spisen!

4 kommentarer:

  1. Åh, låter kul at få ge sig av till jobbet:) Lycka till...Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Oj, så kul att Du ska få jobba lite :) Ha det så skoj på jobbet!! *kram' Åsa

    SvaraRadera
  3. Hehe, jo visst hade jag skrivit ett inlägg. Men det var ett sånt där inlägg som jag fick dåligt samvete över när jag hade funderat en stund. Kände för att gnälla en liten stund, men sen kände jag att jag ville krama Odin och ta tillbaka gnället ;)

    Nja, jag har lagt ner det där med tävlingar. Jag vann ju en mössa för ett tag sen, så jag har redan haft min tur xD

    Skoj att du ska jobba!! Hoppas det går bra =) Vad var det för film ni såg?

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer!
    Visst var det super kul att få jobba.....men ändå lika roligt att komma hem igen......bortsett ifrån kaoset ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails