20100512

Ett stort GRATTIS!

God morgon onsdag!
Mitten av veckan.....igen!
Snabbt går det och ibland vet jag knappt hur det gick till ;)
Men om tiden går snabbt, ja då har man roligt....det har jag ju hört!
Men för tillfället så är ju inte allt så roligt, men ändå rullar tiden & dagarna på i en faslig fart!
Husets invånare fortsätter i samma hostiga bana.....men idag blir det en tystare bana. Philip är nämligen fruktansvärt hes och får inte fram ett enda ord.....stackars liten :(
Men resten av redan vakna barn, verkar vara ganska så ok.
Mamman som för övrigt var på sjukehuset igår, ja hon är också OK!
Jag fick nämligen ett braigt besked igår. För doktorn kunde bara konstatera att det intet önskade tinget var borta efter operationen......alltså fick jag ett godkänt besked denna gången :))
Glad blev jag och åkte till närmaste shopping city och gav mig själv ett par nya skor ;)
Men jag shoppade ju självklart till stora sonen också!
Sonen som idag blir hela 11 år!!

Hipp hipp hurra!!

Paket öppning och tårt ätning är de ting som kommer att hägra idag!

5 kommentarer:

  1. Grattis till store killen!! Gillar hans snygga tröja:) I like Elvis too=D
    Här har bacillusken drabbat mamman med:(
    Måste ha klonat fel person, fniss.
    Hoppas ni snart mår bättre och det glädjer mig och måste vara oerhört skönt att det blev positiva besked hos läkaren.
    Nu önskar jag er en härlig dag med paket & tårta:)
    Ha det gott! Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Som vanligt är jag så bra på att komma ihåg och skicka kort och sånt.. Du får hälsa Alexander Grattis så länge, tills vi kommer och hälsar på =)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till store killen.
    Skönt att få glädjande besekd från läkare som tyvärr inte är så ofta :-)
    Ha ne mysig onsdag.
    *kram*

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT med ett positivt besked av läkaren, jag blir så GLAD för Din/Er skull, tråkiga besed finns det tillräckligt av i vardagen så kan man slippa dem när det gäller kropp & hälsa är det TOPPEN!!

    Grattis Alexander på födelsedagen, mycket fin tshirt :) Jag hoppas han får de presenter han har önskat sig.

    Stackars Philip :(

    Ha en så bra dag det bara går *krya på kramar* till alla sjuklingar.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Tack alla söta för grattis hälsningar :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails