20100522

Toppen väder

Nä men det är väl klart, att det inte blev någon konfirmation för oss idag.
Jag är alltså hemma med tre små sjuka barn, som uppenbarligen inte tänker sluta hosta =(
Stackars små är inne på dag nummer 14 av den här hemska host/hes/feber sjukan.
Men det betyder ju och andra sidan att det kanske bara är 8 veckor kvar innan hostan är veck ;))
Så sambo fick åka för våran del, med svärmor så klart.
Men vi som är hemma ska försöka ha toppen skoj i allefall.
Vi ska strax bege oss ut i ett super härligt väder, och det går ju inte av för hackor!

4 kommentarer:

  1. Jag börjar bli lite orolig för torsdag! Vi ser ju super-fram-emot det, men Loke & Odin vill verkligen inte ha 10-veckorshosta.. =( Ni får skynda er att bli friska nu!!

    SvaraRadera
  2. Här har vi badat!
    Så svärmor tog med sig sonen trots allt, hehe.
    Skönare att vara hemma när det hostas än att gå i kyrkan:)
    Hoppas ni snart blir av med hostan fast min sitter envsit kvar den med:(
    Ha en skön lördag, Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Elin har blivit bättre i hostan ;-) och idag är det dag 23 så Ni har ju snart kommer över det värsta ifall det är samma lika våra barn har.
    Själv har jag hastigt och (o)lustigt fått ont i halsen :(
    Jag hoppas allt är bra med Er och att Ni får en fin fortsättning på lördagkvällen, det är visst Pingstafton har jag hört...
    Nu ska jag lägga mig med prinsessan.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att ni fortfarande är krassliga...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails