20100518

Tillbax i hemmet :)

Hemma igen, efter ett besök hos farbror doktorn.
Och efter lite påtryckning.......eftersom jag anser att Simon behöver bli bra snabbt, så fick vi åtminstone Bricanyl med oss hem!
Men i övrigt så skulle vi avvakta i ca 1 vecka!!
För den här hostan som spökar runt om i vårt land, ja den kunde hålla i sig i ca 10 veckor :((

Sen när vi kom hem igen, så tog vi oss friheten att vara ute en halv timme ;)
Riktigt skönt och härligt väder. Men barnen blev snabbt trötta och ligger nu efter intagen lunch och vilar på soffan.
Och mamman i huset, ja hon har börjat på en ny bok :))

Jag hade faktiskt stora förhoppningar om bokens innehåll, när jag rotade fram den ur bokhyllan.....men än så länge är det ingen höjdarbok.

Men har man börjat på något, ja då får man gulligt avsluta det hela också......och har jag tur så kanske det blir riktigt spännande på sida 112 ;))

7 kommentarer:

  1. 10 veckor...jaha då får man räkna med att snora runt ett tag till då? Skönt att han fick lite medicin åtminstone.
    Vädret är helt ok idag, lite åskluft men just nu soligt:)
    Boken kanske tar sig..Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Konstigt detta med 10 veckors hosta och inget kan man få som lindrar :( Lite som virus... något som läkarvetenskapen skyller på när de inte vet...
    Jag hoppas bricanyl hjälper och lindrar.
    Jag gillar ju Nora Roberts även om allt hon skriver inte är bra.
    Ha en lugn och skön fortsättning på tisdagen.
    *kram* Åsa

    Våra eller mina måsten är avklarade för i dag :)

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för dina rara ord hos mig! =)

    Ang den där jäkla hostan..10v lät ju som en icke kul grej..hoppas hoppas det ger med sig snabbare än så!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Robert är bättre nu, hoppas dina gullungar också blir det snart :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nämen usch! Inte 10 veckor?!

    Jag läser ju ganska mycket, iaf i perioder. En sak jag lärt mig är att man INTE måste läsa ut en dålig bok bara för att man påbörjat den. Det känns som att man måste det, men oftast så blir dom inte så mycket bättre om dom börjat dåligt =/ Läser du bara däckare? Om du vill ha nåt mer lättsamt och vill få dig ett gott skratt så tycker jag du ska läsa "Doppler" av Erland Loe xD Älskar!! Fast sen har ju jag sjuk humor också..

    SvaraRadera
  6. Jag är nog helt klart en deckar tjej :))

    SvaraRadera
  7. Okej, du vet inte vad du går miste om ;)

    Visst kan jag maila huskillen till dig. Bara maila mig det jag behöver veta!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails