20100519

Inne väder

Det blir en inne dag idag.
Regnet hänger i luften och jag tror nog inte att just det vädret är så bra när man mår som mina barn gör :(
Natten har varit halvt OK. 3½ timmes sömn, är ju rekord om man ser tillbaka på de senaste dagarna.
Så självklart är jag glad för det lilla ;)

Men nu börjar liksom hemmet förfalla i väntan på att alla ska bli friska, så idag fick det bli till att baka en kaka trots hostiga halsar.......vi får helt enkelt äta upp kakorna själva och baka nya när det är dags för kalas :)
För någonting måste vi ju ha att roa oss med ;)

Men kalas är det ju snart dags för. På söndag är det pappa/sambos tur att bli ett år äldre. Och om precis en vecka, ja då är det Emmas tur i ordningen :)

Men dit är det ju ett tag, så har vi riktig tur så kanske allihopa är friska tills dess!

5 kommentarer:

  1. *krya på kramar i mängder*

    Gör Ni bort ALLA födelsedagar i april/maj?

    En kaka vore gott :) Kanske vi med måste baka någonting.

    Ha en skön onsdag.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Här kommer åskan så sladden ska dras ut, Ha det hörs senare.Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas dagen varit bra och att kvällen blir bättre och natten bäst.
    I morgon en annan dag, förhoppningsvis har de små sjuka piggat på sig till dess.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Titta gärna in och var med och tävla om barnkläder värde 1000 kronor på min blogg

    http://jennyn.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-darlingexpress.html

    Kram Jenny

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails