20100505

Mitt i veckan

Hej och god förmiddag!
Onsdag mitt i veckan och vi har vardag idag.

Sambon är återigen iväg, dock är det kurs för resten av veckan.
Långt borta ovanför Växjö om jag inte minns tokigt.......maskinförare måste tydligen lära sig en hel del nya saker hela tiden.

Stora barn är i skolan och har idag lååång dag, så trötta barn kommer att slänga sina skolväskor innanför dörren vid halv fyra.
Philip han är idag återigen på dagis......men bara fram till halv 12.

Och vi som inte gör allt för mycket, vi väntar på att lillknodden ska lämna ifrån sig ett lite kissprov.
Han har farit runt överallt, druckit mängder......men så fort det är "dags" ja då hinner ju inte mamman dit med pottan i tid.
Och nu har jag gett upp!!
Så nu sover sötisen på soffan, med provtagningspåse fastklistrad och helt tät hoppas jag.
Och så fort lilla påsen är full så bär det av till vårdcentralen.........

3 kommentarer:

  1. Aha, var det det som skulle provtas:) Jag som trodde på något mer kladdigt, brunt.Fniss. Där ser man vilken prutt-humor jag har, skratt. Låter ungefär som hur min Mittwoch ser ut. Fast jag är ju ensam hemma, hmmm, inte mycket RUT över mig inte, hmm undrar om maken kan få RUT-avdrag för mig annars? Kanske bäst att jag gör lite nytta, här finns pengar att tjäna, skratt...Ha en bra dag. Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Haha!! Klistrade du på den innan eller efter han somnade?

    SvaraRadera
  3. Elin har INTE magsjuka, hon hostar till hon kräks :(
    Jag är så trött, känner mig fruktansvärt välanvänd på fel sätt :(
    Så där ja ;-) Nu har jag gnällt klart i Din blogg... i alla fall för tillfället.

    Kul att det fungerar med dagis för Philip, hur var det... är Izabell oxå dagisbarn?

    Kissprov på små är inte det allra lättaste, jag hoppas Du/Ni lyckas och kan lämna ett resultat under eftermiddagen.

    Ha en bra onsdag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails